Gå til innhold

Dere som prøver/prøvde å bli gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex uka rundt eggløsning? Hver dag, eller annen hver dag?

Anonym poster: 6bbd3413799bc19f0b8ce8b1cdcd3d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca annenhver dag(i eggløsningsperioden) de månedene jeg ikke ble gravid. De to gangene jeg ble gravid hadde vi sex en gang i eggløsningsperioden. Og mer skulle ikke til.

Anonym poster: 49049a85b6a805caeb1d0066ad74c925

Skrevet

Alt fra hver dag til annen hver dag. Tok oss to år, var ikke bestandig jeg orket hver dag.

Anonym poster: 380e076402b602b5035c3fe9d6b55542

Skrevet

Vi prøvde 1 pp begge gangene. Første gang hadde vi sex ofte rundt eggløsningen, minst en gang om dagen. Andre gangen ville jeg se om det teorien ang guttesædceller og jentesædceller kunne funke (fikk gutt først) så vi hadde sex en dag eller to før eggløsningen og så hadde vi ikke sex på flere dager, men husker ikke helt akkurat. Tenkte at vi kunne jo prøve mer neste måned hvis det ikke gikk, men det gjorde det ;) og vi venter to jenter om bare noen uker :) så teorien funka for oss, men det er en annen ting!

Skrevet

Ca annenhver dag i perioder, men med 3 års prøving så var det også perioder hvor det ikke ble så ofte.

Anonym poster: 87a8c3497ed4ea5bde283e309b0a7c0b

Skrevet

Hadde stort sett sex samme dag som jeg satte sprøyte for å slippe egget. Men jeg hørte mer til under assistert befruktning enn prøver de siste 6mnd før han satt. Det optimale skal visst være annenhver dag, men pass på at sæd er til stede før egget slipper. Det er viktigere enn antall ganger en har sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...