Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Hva gjør de på når det er skolefri nå som de er for store til SFO og det ikke er sommer og lett å være ute "hele dagen"? Synes det fort blir mye tv/data/spill her og spesielt når jeg ikke er hjemme. Han er litt ute og er mye med venner, men det blir fort til at de går fra den ene til den andre og spiller De er for store yil å leke med leker, for små til "å henge" og fotballbanen er dekket av is. Lurer litt påhhvordan dere andre foreldre løser dette? Hvor mye får de spille/se tv? Har inntrykk av at jenter er flinkere her. Anonym poster: ee4153f228fd8cae5665d1461581c4fb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Har en 6.klassing og nå på dette føret blir det en del tv og dataspill ja, ikke føre til hverken ski eller sykkel. På sommeren er de mye ute, sparkesykkel, skateboard, sykkel, fotball o.l. Vi foreldrene snakker jo litt sammen og er alle enige i at vi må hive de ut i frisk luft. Nå som det har vært vinterferie har vi selv aktivisert de ute i helgene, men når det har vært skolefri har de drevet en del dank mens vi foreldre har vært på jobb. Det får bare være, det bekymrer meg ikke så mye. Da vi var på samme alder satt vi klistrer foran tv i timesvis og så på musikkvideoer på MTV, dataspill lærer de ihvertfall litt av Så lenge det er friske, raske og sunne unge mennesker som ellers er mye ute, driver idrett og har gode venner får det bare være at det blir litt datatid nå som føret ute hverken er fugl eller fisk. Hadde jeg hatt bleke, fete, usunne unger som satt store deler av døgnet foran dataskjermen bak lukkede gardiner helt uten venner ville jeg blitt bekymret, men sånn er det ikke... Anonym poster: 2a663e9c2bc55d26e0ae4bfc804c5364
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Har en 6.klassing og nå på dette føret blir det en del tv og dataspill ja, ikke føre til hverken ski eller sykkel. På sommeren er de mye ute, sparkesykkel, skateboard, sykkel, fotball o.l. Vi foreldrene snakker jo litt sammen og er alle enige i at vi må hive de ut i frisk luft. Nå som det har vært vinterferie har vi selv aktivisert de ute i helgene, men når det har vært skolefri har de drevet en del dank mens vi foreldre har vært på jobb. Det får bare være, det bekymrer meg ikke så mye. Da vi var på samme alder satt vi klistrer foran tv i timesvis og så på musikkvideoer på MTV, dataspill lærer de ihvertfall litt av Så lenge det er friske, raske og sunne unge mennesker som ellers er mye ute, driver idrett og har gode venner får det bare være at det blir litt datatid nå som føret ute hverken er fugl eller fisk. Hadde jeg hatt bleke, fete, usunne unger som satt store deler av døgnet foran dataskjermen bak lukkede gardiner helt uten venner ville jeg blitt bekymret, men sånn er det ikke... Anonym poster: 2a663e9c2bc55d26e0ae4bfc804c5364 Takk, dette var faktisk et veldig beroligende svar. Gutten min har mange venner, trener normalt 4 dager i uken og er slank og aktiv, så du har nok helt rett i at en slik uke noen få ganger i året ikke skader. Godt å høre fra andre HI Anonym poster: ee4153f228fd8cae5665d1461581c4fb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Dette løser ikke inneproblemet ditt, men hvis dere ikke har en skøytebane i nærheten hadde det kanskje gått an å sprøyte en bane? Det har de gjort her, og det er mange gutter som bruker den... Anonym poster: 7f27a44ec61e55525e61a549a476307d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå