Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Just wondering.... Anonym poster: 1029fde4530cbc5df5f8aad9ddf4ebd8
<3 2G <3 Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Først blir det tatt blodprøve så drikker du glukose blandet ut med vann og sitter helt i ro i to timer før ny blodprøve. Ikke verre enn det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 oki. Takk:) HI Anonym poster: 1029fde4530cbc5df5f8aad9ddf4ebd8
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Det er kjedelig siden du skal sitte helt rolig i 2 timer mens sukkervannet tas opp i kroppen, får ikke rusle en tur engang. Ta med en bok! Men ellers helt ok. Litt ekkelt å drikke det sukkervannet, og du blir helt klissete i munnen, du får ikke drikke vann eller ha i deg noen ting i de to timene etterpå så når de endelig er gått sitter tunga nesten fast i gommen Anonym poster: 9e672e3188aba428da1b0fe56929776b
<3 2G <3 Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Sitron og sugerør gjør det lettere. Tok med egen sitronflaske sist og hadde oppi nok til å døyve smaken litt og sugerør for å slippe å ha det i HELE munnen Ikke mat og drikke og ikke noe unødvendige bevegelser i de to timene nei.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Her er de begynt med ferdigblandet sukkerløsning med smak. Det kom på en liten flaske, og smakte mye verre enn den opprinnelige som de rørte ut selv. Men ikke verre enn at jeg fikk det i meg, heldigvis. Lykke til! Anonym poster: 67c4e8a2e28db0e0643478aa6caad23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå