Gå til innhold

Det var det jeg visste

Anbefalte innlegg

Skrevet

-

at jeg fikk sove myyye mer med baby utenfor magen enn inni. Etter ukesvis uten søvn er det jo helt fantastisk å få sove fra kl 23-10, sånn til og fra. En time her og en time der er paradis sammenlignet med ingen timer hverken her eller der.

:)

Og så er det jo fantastisk å få til ammingen, og slippe den jævla pumpa som jeg styra med i et helt år med sist. Nå kobler vi bare ungen på, og så sovner mor mens han spiser. Null pumping, null oppvarming, null flaskevask. Måtte det vare!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad på dine vegne :)

Det er noe sabla skit å slite med søvn både før og ikke minst etter fødsel! Amming som ikke funker og grin fra ende til annen.

Det høres ut som du har det så bra du kan ha det!

Supert!!!

Skrevet

Ja, nå krysser vi bare fingra for at ikke kolikk eller annet grums setter inn, og at puppene mine overlever ammingen. ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg hadde det også slik med nr 2, det var forbanna deilig å endelig få ungen ut! Rene ferien med massevis av søvn (i motsetning til kolikk-helvete med førstemann).

Dessverre varte det ikke evig, men jeg nøt det så lenge jeg kunne :)

Kos deg med minstemann, og det er supert å se at ammingen går som en lek denne gangen.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Dette fortjener du kos deg.

Gå med puppa bare og la mirsmelka ligge pent spredt rundt hele knoppen.

Du blir uansett sår, men ikke fult så ille.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Så bra! Krysser fingrene for at det skal vare :D

Skrevet

Man snakket visst for tidlig- ser ut til at det bli legevakt kl 20.30.. Ikke ungen da, heldigvis, men jeg har feber..

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Man snakket visst for tidlig- ser ut til at det bli legevakt kl 20.30.. Ikke ungen da, heldigvis, men jeg har feber..

Huff da, kan det være brystbetennelse?

God bedring!

Gjest sug lut
Skrevet

Stakkars da, håpe det bare er en vanlig virus-greie og ikke brystbetennelse eller noe sånt. Lykke til!
Skrevet

UVI eller livmorbetennelse, mente de. Må tilbake imorra for ny crp og antibiotika.. Og følge med på allmenntilstanden. Hurra..

Skrevet

Uff da, hørtes ikke så bra ut! Håper de finner raskt ut hva det er og setter deg på riktig antibiotika! Klem til deg, kjipt med sånne nedturer med nyfødt barn.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Krysser fingrene for at det retter seg kjapt

Skrevet

God bedring :)

Gjest amandine
Skrevet

God bedring! Håper du blir fort frisk og at ammingen fremdeles går på skinner. Minner meg på at jeg skal.finne frem bøkene mine når ferien er over så jeg får tatt ammehjelpeksamen ferdig:-)

Skrevet

Gratulerer med å ha fått ungen på utsiden. Deilig med litt søvn på mor, men kjedelig med legetimer nå. God bedring i allefall.

Skrevet

Da ble det sykehus, gitt. Infeksjon i livmora og rester som ikke vil ut. Må ha behandling for det, og siden jeg er bløder må jeg også overvåkes ekstra... Drit altså.. Håper bare alt kommer ut så jeg ikke må ha utskrapning på toppen av det hele..

Heldigvis er lillemann med meg. Sukk.

Gjest sug lut
Skrevet

Da ble det sykehus, gitt. Infeksjon i livmora og rester som ikke vil ut. Må ha behandling for det, og siden jeg er bløder må jeg også overvåkes ekstra... Drit altså.. Håper bare alt kommer ut så jeg ikke må ha utskrapning på toppen av det hele..

Heldigvis er lillemann med meg. Sukk.

Næmen, det var da ikke sånn det skulle være! Men det er godt å være innlagt når det trengs, i hvert fall, og lillemann har det bra bare mamma er der. God bedring og håper de er snille med deg!
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Åh, så kjedelig!

Håper medisinen fungerer kjapt og at du kommer hjem frisk og rask.

Godt du har minigorilla hos deg da <3

God bedring :)

Skrevet

Nei, det er da ikke sånn det skulle bli! God bedring, håper du snart er hjemme igjen og kan nyte sovenettene der.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Oisann! Så kjedelig :( Men så bra at du kontaktet lege. God bedring og snart god helg!

Skrevet

Uff og uff, det er ikke sånn man vil starte barselstiden. Men tross alt godt å få behandling når det trengs, og som luten sier, lillen har det bra bare mamma er der.

God bedring! Håper du kommer deg fort på beina igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...