Gå til innhold

Er ikke dette litt snålt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble invitert av en venninne til å kikke i klærne hun skulle kvitte seg med for å se om det var noe jeg ville ha. Plutselig kommer det frem at hun skal ha penger for klærne...Jeg følte meg nesten forpliktet til å kjøpe noe, men hadde jeg visst dette ville jeg jo heller gått på salg selv! Klærne var godt brukte, noen 5 år gamle! og mest bare rask spør du meg...

Jeg ble helt satt ut jeg...Jeg kunne aldri invitert folk i mitt kleskap for så å kreve penger...

Anonym poster: ff82c575f7f34ec8576dc7e6fbcf5017

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frekt. Hvorfor sa hun ikke likegodt det i første omgang?

Jeg kjenner også ei sånn ei. Hun er kremmer til tusen, og sier selvfølgelig ikke at hun skal ha noe for tingene før man er på gli. Nå vet jeg jo om det, så jeg er aldri interessert lenger. Men det er skikkelig ufint å gjøre det på den måten, synes jeg.

Skrevet

Det var frekt. Jeg hadde nok lagt klærne tilbake å sagt at jeg ikke var intresert å at jeg heller ville bruke pengene på nye klær da. Men er jo ikke alle som klarer å si fra da.

Selv har jeg lagt klær jeg ikke skal ha i to sekker, der den ene er med klær og sko jeg gir bort, den andre er det som jeg skal selge (nye eller ubrukte klær) men om en venninne finner noe i salg-sekken så gir jeg det bort til henne;)

Anonym poster: 8d2cd942090ee1465f2509cc8c7bab22

Skrevet

Jeg har arvet klær av venninne og har selv gitt bort til venninne og søster. Krever ikke penger av dem, gir det jo vekk...Rart å spørre om du ville kikke for deretter å kreve betaling. Nei, da hadde jeg sagt nei takk til klærne!

Skrevet

Sa det sikkert ikke til å begynne med fordi hun skulle lure deg bort dit. Vet vel at du ikke hadde giddet om du visste hun skulle ha betalt :P

Kan hun ikke gi det til fretex da? Snakk om..

Anonym poster: 25f0a7836e97cac5e06cd567e91eaf0a

Gjest sussie77
Skrevet

ja det er en ganske rar ting å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...