Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Etter mannen min hadde en ONS for ei stund siden, så har dette brent seg på netthinnen. Ser for meg de to i senga flere ganger om dagen, og holder på å bli gal!! Var så dum og fikk alle detaljer, og nå klarer jeg ikke å konsentrere meg om noe annet enn de to... Hvordan i all verden skal jeg bli kvitt disse tankene???? Anonym poster: 9bec59f8eefe2750f7b4e1e3e6d47790
LuksusLiv Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Skjønner godt at du holder på å bli gal, det hadde jeg og blitt. Har heldigvis aldri vært i en sånn situasjon, men tror nok du bare må ta tiden til hjelp. Her hadde det nok blitt et kraftig spark bak, jeg er verdt mer enn å være sammen med en drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Tja... mannen din har sikkert hatt den beste sexen på leeeenge med henne han var utro med. Tenk deg det, vært sammen med deg i sikkert flere år, og bare sett deg naken, bare hatt sex med deg, bare tatt på deg.. Plutselig gjør han det på ei anna dame. Slapp av, han tenker nok like mye på henne han også, det kan jeg love deg. Og når han tar på deg, har sex med deg, så er det naturlig at du blir sammenlignet med henne han var utro med Uansett hvor mye han sier han angrer.. Han tenker også på dette Anonym poster: f2d3d9cdc73d5b294f9e0f1fef7401d7
Mamma til lille M&L Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Tja... mannen din har sikkert hatt den beste sexen på leeeenge med henne han var utro med. Tenk deg det, vært sammen med deg i sikkert flere år, og bare sett deg naken, bare hatt sex med deg, bare tatt på deg.. Plutselig gjør han det på ei anna dame. Slapp av, han tenker nok like mye på henne han også, det kan jeg love deg. Og når han tar på deg, har sex med deg, så er det naturlig at du blir sammenlignet med henne han var utro med Uansett hvor mye han sier han angrer.. Han tenker også på dette Anonym poster: f2d3d9cdc73d5b294f9e0f1fef7401d7 Så stygg du er!!!! Synes synd i deg HI. Dersom min mann hadde gjort noe sånt tror jeg heller ikke jeg kunne lagt tankene til sides, så har ingen gode råd. Men dersom tankene er dere hele tiden, vil det kanskje si at du ikke er rede for å tilgi?
LuksusLiv Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Tja... mannen din har sikkert hatt den beste sexen på leeeenge med henne han var utro med. Tenk deg det, vært sammen med deg i sikkert flere år, og bare sett deg naken, bare hatt sex med deg, bare tatt på deg.. Plutselig gjør han det på ei anna dame. Slapp av, han tenker nok like mye på henne han også, det kan jeg love deg. Og når han tar på deg, har sex med deg, så er det naturlig at du blir sammenlignet med henne han var utro med Uansett hvor mye han sier han angrer.. Han tenker også på dette Anonym poster: f2d3d9cdc73d5b294f9e0f1fef7401d7 Shit, du er ond altså! Søk hjelp!!
skinnfilla Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Tja... mannen din har sikkert hatt den beste sexen på leeeenge med henne han var utro med. Tenk deg det, vært sammen med deg i sikkert flere år, og bare sett deg naken, bare hatt sex med deg, bare tatt på deg.. Plutselig gjør han det på ei anna dame. Slapp av, han tenker nok like mye på henne han også, det kan jeg love deg. Og når han tar på deg, har sex med deg, så er det naturlig at du blir sammenlignet med henne han var utro med Uansett hvor mye han sier han angrer.. Han tenker også på dette Anonym poster: f2d3d9cdc73d5b294f9e0f1fef7401d7 Hva faen er det med deg? Søk hjelp...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Tja... mannen din har sikkert hatt den beste sexen på leeeenge med henne han var utro med. Tenk deg det, vært sammen med deg i sikkert flere år, og bare sett deg naken, bare hatt sex med deg, bare tatt på deg.. Plutselig gjør han det på ei anna dame. Slapp av, han tenker nok like mye på henne han også, det kan jeg love deg. Og når han tar på deg, har sex med deg, så er det naturlig at du blir sammenlignet med henne han var utro med Uansett hvor mye han sier han angrer.. Han tenker også på dette Anonym poster: f2d3d9cdc73d5b294f9e0f1fef7401d7 Eeeller så skjemmes han som en hund, og føler seg uvel ved tanken på den lille sklia han risikerte en fantastisk kone for. Han føler avsky og kanskje til og med hat ovenfor den han hadde sex med. Ganske vanlig. Anonym poster: 48d8a918ba508419f52a6a336644a76f
Mamma4livet Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 Uff, leit å høre at du har blitt bedratt. Det er vel helt naturlig å ha slike tanker rett etter et slikt svik og spesielt siden du kjenner til detaljene. (Han burde ikke gitt deg detaljene, selv om du muligens har bedt om de?) Jeg tror nok du må ta tiden til hjelp og prøve å tvinge deg selv til å tenke på noe annet i steden for å la de vonde tankene vandre.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 Vi har vært på fmk to ganger og skal ikke dit før i mai en gang. Men jeg kan vel ringe dit og få en time for meg selv? Anonym poster: 9bec59f8eefe2750f7b4e1e3e6d47790
skinnfilla Skrevet 26. februar 2013 #10 Skrevet 26. februar 2013 Etter mannen min hadde en ONS for ei stund siden, så har dette brent seg på netthinnen. Ser for meg de to i senga flere ganger om dagen, og holder på å bli gal!! Var så dum og fikk alle detaljer, og nå klarer jeg ikke å konsentrere meg om noe annet enn de to... Hvordan i all verden skal jeg bli kvitt disse tankene???? Anonym poster: 9bec59f8eefe2750f7b4e1e3e6d47790 Det blir nok bedre etterhvert, syns du er tøff som prøver i tilgi.Jeg hadde ikke klart det, skjønner du sliter. Ikke mye hjelp å få, men sender deg en klem.
MammantilNurket Skrevet 26. februar 2013 #11 Skrevet 26. februar 2013 Tja... mannen din har sikkert hatt den beste sexen på leeeenge med henne han var utro med. Tenk deg det, vært sammen med deg i sikkert flere år, og bare sett deg naken, bare hatt sex med deg, bare tatt på deg.. Plutselig gjør han det på ei anna dame. Slapp av, han tenker nok like mye på henne han også, det kan jeg love deg. Og når han tar på deg, har sex med deg, så er det naturlig at du blir sammenlignet med henne han var utro med Uansett hvor mye han sier han angrer.. Han tenker også på dette Anonym poster: f2d3d9cdc73d5b294f9e0f1fef7401d7 Ærlig talt! Sånt skriver man ikke. Fy skam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå