Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er 23 år og har nå fått spørsmål om æ være fadder... igjen. Jeg har nå 4 fadderbarn, og har jo ikke lyst til å si nei, men samtidig har jeg veldig lyst. Jeg vet med sikkerhet at jeg kommer til å få spørsmål om æ være fadder til andre barn senere, men hvor mange er "greit" å ha? Det kan jo fort bli mange barn om man skal si ja til alle, men jeg synes det er litt tungt å skal si nei til gode venner som jeg har god kontakt med. Hva ville dere gjort? Anonym poster: aa2323dd4beb8e3700c3fea64420caec
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Jeg har også 4 og synes det er hyggelig at de ønsker å ha meg som fadder for barna sine, men håper ikke jeg blir spurt flere ganger for å være helt ærlig... Vanskelig å si nei. Anonym poster: 6d11a00809c5ce9579e377dbe52770ed
Gjest Kira bjeffer Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Mannen og jeg er tilsammen faddere for 6 unger. Flere av disse er barn til søsken, så sånn sett ville vi jo uansett vært en del av deres liv. Men skjønner absolutt dilemaet ditt!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 3 stk, men blir nok flere etterhvert Anonym poster: 3dcdcb6b1a5d7e8d19724d96a33ef06b
SmellyCat Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Bare ett foreløpig. Søsteren min har seks, og håper det blir med dem
L-8 Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Ingen! Kommer nok aldri til å få noen heller gitt!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 3 formelt sett og en ekstra "selvutnevnt" av meg og gutten. Anonym poster: 7df2f8fa334fb1bed94a32c926b1fab6
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 Vi har 2 felles fadderbarn og han har 1 fra før vi møttes Anonym poster: 7d40a0c6d8e2be2457d7d2b4b3b44550
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 Ingen! Ingen av barna i vår familie er døpt:) Anonym poster: 86ce9630d4ea4a9d7f00436d58f876af
Raych Skrevet 26. februar 2013 #10 Skrevet 26. februar 2013 Jeg har 2 fadderbarn Synes egentlig det holder med det. Synes det blir mer spesielt når man er det for få barn. Hvis man skal være fadder for mange barn synes jeg det mister litt av betydningen. Jeg er fadder for et tantebarn, og barnet til mitt ene søskenbarn (som har vært som en bror som meg ettersom han er enebarn).
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #11 Skrevet 26. februar 2013 3 barn, mine søsken sine. Anonym poster: d39064fc7b18cde6a4d0ffdceabb6bff
stratosku Skrevet 26. februar 2013 #12 Skrevet 26. februar 2013 Jeg har 4 fadderbarn til nå, men tror det blir ett par til etterhvert. Har allerede fått spørsmål om jeg vil være fadder til fremtidige barn, så kan ikke trekke meg. Har bestemt meg for at jeg ikke skal ha flere enn 6!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #13 Skrevet 26. februar 2013 4 stk. Fra 2-14 år. Kaaaan hende det blir 1 en om en venninne får barn. Men helt greit, er så jevnt fordelt utover i alder. Gubben er fadder til 2-3 stk også. De er alle eldre enn 10 år. Anonym poster: c923a2b6680c39468a51cfd84df2d665
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #14 Skrevet 26. februar 2013 Mannen har sju og jeg har fire. Jeg synes fire er mer enn nok, jeg vil gjerne ta dette seriøst, bruke tid på barna, bli godt kjent med de og stille opp som barnevakt o.l. Dessuten koster det litt ekstra også, så håper ikke jeg blir spurt for mange ganger til, da det tar både tid og koster litt. Anonym poster: b057ec73a18fa50c7a032c0c48106234
May the force be with you Skrevet 26. februar 2013 #15 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er ikke fadder til noen enda i hvertfall:) Mannen min er fadder til 2 eller 3 tror jeg:)
verdens heldigste mamma Skrevet 26. februar 2013 #16 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er fadder til 8(!) og syntes det er veldig hyggelig at så mange syntes jeg er en person som de ønsker å ha som fadder til barna sine
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #18 Skrevet 26. februar 2013 2 som jeg er tante til. Men så koselig at de ønsker deg til fadder, hadde ikke vært i tvil og hadde takket ja;) Anonym poster: bd5a7711c727998daeec45772af40456
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #19 Skrevet 26. februar 2013 2 stk. Ene er nevøen min, andre er barnet til min beste venninne. Anonym poster: 16ac12a6712352b9d11fc66d610516b0
Honningmelon Skrevet 26. februar 2013 #20 Skrevet 26. februar 2013 3 stk. Tvillingjentene til venninna mi og barnet til søskenbarnet mitt.
Lille- MO Skrevet 26. februar 2013 #21 Skrevet 26. februar 2013 er fadder til en nevø, og datteren til venninnen min. synes det er veldig hyggelig. foredrene til disse barna er også faddere til min gutt
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #22 Skrevet 26. februar 2013 Jeg har 2, og kommer ikke til å si ja til flere hvis jeg blir spurt. Dette fordi jeg ikke kan oppfylle det som egentlig er faddernes oppgave, å bidra til å oppdra barnet i den kristne tro. De to jeg har er fra da jeg var ung og dum. Har dessverre ingen kontakt med dem i dag, men sender gaver til jul og bursdag. Anonym poster: 08f78c6bdcccb5924263181f2227f70c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #23 Skrevet 27. februar 2013 Men det er ikke noe regler på hvor mange fadderbarn en kan ha, det er opp til hver enkelt hvor mange dem ønsker? Tror isåfall jeg kommer tli å si ja Er jo selvfølgelig kjempeglad for at dem har spurt meg, og siden jeg har en del med dem å gjøre, vil jeg ikke si nei til dem. HI Anonym poster: aa2323dd4beb8e3700c3fea64420caec
Kanutten83 Skrevet 27. februar 2013 #24 Skrevet 27. februar 2013 Du kan ha så mange fadderbarn du bare orker Selv har jeg 3 fadderbarn, ene niesen vår og våre to nevøer
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #25 Skrevet 27. februar 2013 Har 2 stk. Eldste blir nå konfirmert og da ser jeg meg ferdig med oppgaven og gavene. Anonym poster: 647c0168f4c115f4acab6e0423b19238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå