Gå til innhold

Gravid og plutselig dårlig syn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er gravid og i dag da jeg våknet så jeg plutselig ikke klart lenger. Har noen vært borti dette før?

Anonym poster: ebcdff98fbbfadd7127e5a61a7eded7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært borti det, men har jobbet sammen med optikere i noen år. Vi rådet gravide og amme de til å vente litt med å kjøpe nye briller, da det er hormoner i kroppen som kan få synet til å svinge.

Skrevet

Jeg fikk litt dårligere syn begge gangene jeg var gravid, legen sa det bare var hormoner. Har gått tilbake nå etter fødsel. Men hvis du føler det hemmer deg i hverdagen ville jeg kanskje gått til legen.

Skrevet

Tunnellsyn?? Eller synsforstyrrelser? For det er tegn på svangerskapsforgiftning. Da må du ringe legevakten.

Anonym poster: a90f5d493f87ebf691f2d7e66640a00a

Skrevet

Tunnellsyn?? Eller synsforstyrrelser? For det er tegn på svangerskapsforgiftning. Da må du ringe legevakten.

hva er tunnellsyn?

hi

Skrevet

hva er tunnellsyn?

hi

Sidesynet forsvinner, følelsen av å gå gjennom en trang tunnell. Tenk deg at du ser gjennom ett nøkkelhull mens du prøver å få med deg alt i rommet, samtidig blir nøkkelhullet bare mindre og mindre. Slik opplever iallefall jeg tunnelsyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...