Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Datteren min på 16 mnd ble syk i går med feber på 38,5. Hun ble feberfri i løpet av natten og er i dag helt frisk og opplagt. Ok å sende henne dit for en kortere dag? Anonym poster: b4e7dc56630ebc09ac4a5bef5772eaee
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Nei, du bør la henne ha en feberfri dag etter over 38 i feber. Anonym poster: f1d08d0f7e410474da494ffe7c63848e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Helt enig med hun over her. Når min datter har feber i løpet av en dag, holder jeg henne alltid hjemme dagen etter. Det er vel også regelen i de aller fleste bgh ihvertfall. En feberfri dag hjemme, etter febersyke, og to oppkastfrie dager hjemme, etter omgangssyken. Anonym poster: e330a8170cee9eb03bea0bb00a08e6df
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Alltid en feberfri dag før man sender i bhg.
BareMas Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Nå har ikke jeg barnehagebarn enda, men tror nok at jeg ville holdt henne hjemme da jeg tenker det er best ifh til, så klart, smittefare ovenfor de andre barna, men først og fremst for at ungen skal få slappet av og komme seg skikkelig til hektene igjen.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Takk for svar! Da har jeg ringt barnehagen og sagt at hun ikke kommer. HI Anonym poster: b4e7dc56630ebc09ac4a5bef5772eaee
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 Hvis allmenntilstanden er god hadde jeg nok sendt ungen på en kortere dag. Likevel kan det jo hende at hun blir dårligere utover dagen, ettersom feber kan være borte om morgenen og så komme tilbake utover dagen. Anonym poster: fa196d1cdb0a11fda3b08fa8a881f7c0
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 feberen er jo alltid som regel lav om morgenen og natten....så at hun hadde feber i går og lav feber idag er ikke en indikasjon at hun er frisk igjen. Feberen kan fint stige i løpet av dagen. Klokt og riktig valg av deg. Anonym poster: e1b963013e2e3111e6a9e974de7c62b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå