Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Vi står på farten og skal ut. Det er minus 5 grader nå, men blå himmel og når solen kommer (vi skal på besøk og kommer til å være borte i 2-3 timer) blir det varmt - i går var det pluss 12 i solveggen. Så hva i all verden tar jeg på babyen på fire mnd i dag? Hun har skinnpose og pleier å ha ullundertøy + ulldress, men jeg er redd jeg koker henne på hjemveien... Noen som har råd eller tips til hvordan man regulerer varmen på babyen når det skiller 10-15 grader fra vi går til vi kommer hjem? Vil ikke åpne posen for mye heller da jeg har stor respekt for den skarpe trekken. Anonym poster: df8226c324e26ebe4eba7db3b4620f9a
Gjest Julia1984 Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Vi står på farten og skal ut. Det er minus 5 grader nå, men blå himmel og når solen kommer (vi skal på besøk og kommer til å være borte i 2-3 timer) blir det varmt - i går var det pluss 12 i solveggen. Så hva i all verden tar jeg på babyen på fire mnd i dag? Hun har skinnpose og pleier å ha ullundertøy + ulldress, men jeg er redd jeg koker henne på hjemveien... Noen som har råd eller tips til hvordan man regulerer varmen på babyen når det skiller 10-15 grader fra vi går til vi kommer hjem? Vil ikke åpne posen for mye heller da jeg har stor respekt for den skarpe trekken. Anonym poster: df8226c324e26ebe4eba7db3b4620f9a ta på det samme, ta av ulldressen når det blir for varmt.... kjenn etter hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 ta på ullundertøy og en tynn fleezedress inni posen..kjenn etter på babyen om det blir for varmt..men sikkert ikke! lue og votter, ekstra ullsokker Anonym poster: df8405586df375f7f5da0dcb603c64a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå