Gå til innhold

Hvordan kler vi barna nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står på farten og skal ut. Det er minus 5 grader nå, men blå himmel og når solen kommer (vi skal på besøk og kommer til å være borte i 2-3 timer) blir det varmt - i går var det pluss 12 i solveggen.

Så hva i all verden tar jeg på babyen på fire mnd i dag? Hun har skinnpose og pleier å ha ullundertøy + ulldress, men jeg er redd jeg koker henne på hjemveien...

Noen som har råd eller tips til hvordan man regulerer varmen på babyen når det skiller 10-15 grader fra vi går til vi kommer hjem? Vil ikke åpne posen for mye heller da jeg har stor respekt for den skarpe trekken.

Anonym poster: df8226c324e26ebe4eba7db3b4620f9a

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Vi står på farten og skal ut. Det er minus 5 grader nå, men blå himmel og når solen kommer (vi skal på besøk og kommer til å være borte i 2-3 timer) blir det varmt - i går var det pluss 12 i solveggen.

Så hva i all verden tar jeg på babyen på fire mnd i dag? Hun har skinnpose og pleier å ha ullundertøy + ulldress, men jeg er redd jeg koker henne på hjemveien...

Noen som har råd eller tips til hvordan man regulerer varmen på babyen når det skiller 10-15 grader fra vi går til vi kommer hjem? Vil ikke åpne posen for mye heller da jeg har stor respekt for den skarpe trekken.

Anonym poster: df8226c324e26ebe4eba7db3b4620f9a

ta på det samme, ta av ulldressen når det blir for varmt....

kjenn etter hele tiden.

Skrevet

ta på ullundertøy og en tynn fleezedress inni posen..kjenn etter på babyen om det blir for varmt..men sikkert ikke! lue og votter, ekstra ullsokker

Anonym poster: df8405586df375f7f5da0dcb603c64a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...