ellen-propellen Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Lange late morgener. Minsten skal på kontroll på helsestasjonen, så vi har god tid. Frokost hjemme og stressfritt. Elsker
ms.Pond Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Senvakt, med laaang, lat morgen. Mathandel på formiddagen når det er minst stress. God frokost og lunsj hjemme, med den maten jeg har aller mest lyst på Vekta viser en ny rekord nedover og jeg er fire kilo unna bikiniformen og målet Finner masse fine klær i skapet som endelig passer igjen. Junior i bhg, mannen på jobb og jeg har huset for meg selv Kaffekopp i hånden og all verdens tid til å drikke den. Elsk!
Gjest sug lut Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 5 kg ned siden nyttår uten annen innsats enn lange gode gåturer Sol ...jobben? (forsøk på selvsuggesjon..)
ellen-propellen Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2013 (endret) Gåturer er gull for vektnedgang. Jeg ønsker meg mer gratis vektnedgang i år og har sluttet med fløte i kaffe (automat på jobb) samt at arbeidsplassen har flyttet 4 etg opp. Det betyr trapper etter hver røykepause ihvertfall (2-3 pr dag) Det bør jo gi ett utslag på både vekt og rompe innen jul? Til sommeren får jeg antagelig (krysse fingrene) valp og da blir det endelig turgåing igjen! Det har jeg savnet men gud å kjedelig å gå tur uten hund...Det er omtrent umulig jo Endret 26. februar 2013 av ellen-propellen
prekæs Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 13 km tur i by og mark, varme kinn, middag klar. Nå venter en dusj og lating på sofa.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Misunnelig vil også ha hund, men trur jeg venter til etter nr 2 er født og siden vi ikke har begynt å prøve enda kan det ta tid.
ellen-propellen Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2013 Misunnelig vil også ha hund, men trur jeg venter til etter nr 2 er født og siden vi ikke har begynt å prøve enda kan det ta tid. Jeg har ventet (eller drevet med mannovertalelse) i 7 år nå. Men gleden blir desto større når man får det man ønsker seg Tror jeg gleder meg mer enn ungene hehe
Gjest Nerdens'mus Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 Trenger ikke å overtale mannen, men han har aldri hatt hund så jeg vet mestparten av jobben faller på meg. Og siden jeg var kvalm hele første svangerskapet så trur jeg ikke det er lurt å legge hvalpekjøp inn i tidskjemaet prøving på neste. Men syns noen i min umidelbare nærhet kunne kjøpt seg hund så jeg kunne tatt kosen uten ansvar. Svigermor fabler om hund, men hun tenker terrier og har aldri hatt hund så jeg håper ikke samboern hennes plutselig gir etter. Noen hunder er ikke førstehunds hunder.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 Ferie! Gjør ingenting annet enn å gå på ski og kose oss..
Iiiiik Skrevet 26. februar 2013 #10 Skrevet 26. februar 2013 Stor snøborg i hagen som roper på utelek. Herlig blå himmel og strålende sol hele dagen. Eldstebarnet er tøff nok til å søke utveksling i Spania i tre måneder som 14-åring. Om 10 dager skal jeg til New York.
Gjest amandine Skrevet 27. februar 2013 #11 Skrevet 27. februar 2013 Glade unger hjem fra lysløypeskitur, støle og kalde og sprekkeferdige av opplevelser
bIomstre Skrevet 28. februar 2013 #12 Skrevet 28. februar 2013 Vår på kontoret! https://lh6.googleusercontent.com/__gDS6Tx5pyY/TXSWyhW_XhI/AAAAAAAAJlY/u949EfotfJU/s800/Blogg%20perleblomster%202011%20e.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå