Gå til innhold

Sønnen min lager mye rare lyder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 13 dager og den skremmende lyden er at det høres ut som han hiver etter pusten,men alt er fint altså,hvordan er deres babyer?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg vet hva du mener og det er gangske vanlig. Er bare at pusterøret fremdeles består av mye brusk slik at det lukker seg når han puster, noenganger. Det forsvinner av seg selv. Somoftest rundt 3 måneder. Jenta her hadde det lenge.

Skrevet

Lyden kan komme av at han har bløte bruskringer i luftrøret, som fører til at luftføret klapper litt sammen når han puster. Dette vil han vokse fra seg. Men ville tatt en kontroll hos legen for å sjekke alvorlighets graden. Noen barn trenger kirurgisk behandling for dette. Men tviler for at ditt barn trenger dette.

Vet noen foreldre går i innkjøp av allarm matte som legges under barnet, som registrerer om barnet puster. Vet mange leger synes dette er bare tull. Da foreldrene blir litt vell hysteriske og ikke klarer å slappe av.

Skrevet

Takk for svar :) Godt det er normalt da:). Har verdens herligste gutt<3, vil ikke miste han,ikke at jeg tror det,men er litt engeslig av meg

Skrevet

Mener å huske at barnet ikke bør ligge helt flatt. Legg noen bøker under sengen for å heve hodeenden på sengen, eller brett et helseteppe/håndkle under madrasser for å heve hodeenden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...