Alle gode ting er tre:) Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 (endret) Noen som vet om Pepsimax kodene kan brukes på pakkepriser på langrenn og slalomski? Jeg trodde egentlig ikke det siden det ikke kan kombineres med andre tilbud, men så var det noen som mente at pakkepriser ikke var å likestille med "40% avslag" etc og kunne brukes. Om de kan brukes på det skal jeg ut å handle nye skipakker til barna i morgen:) Endret 25. februar 2013 av Alle gode ting er tre:)
Elsker livet Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Nei. Men du kan få rabatten om de setter verdien på pakkeprisen til originalpris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå