Gå til innhold

Hvor lenge blør man etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er over 3 uker nå, og jeg blør enda friskt blod i "mensen"mengde. Har time hos legen på torsdag, men burde jeg få en time før? Litt bekymret igrunn...

Anonym poster: f49f021bb61b196899e2f1c8028e39dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er vel ikke unormalt? Jeg blødde selv i nesten fire uker :) Også har du jo time på torsdag, så da kan du jo ta det opp da? Du kan jo evt. ringe legekontoret å høre med de :)

Skrevet

3 uker er ingenting, de fleste blør lenger enn det.

Jeg har blødd i 8-9 uker etter alle mine fire fødsler, og det er visst litt lenger enn normalt.

Gynekologen min sa at det var mange som blødde helt frem til 6-ukers kontrollen ihvertfall.

Anonym poster: b00fa60a7b37978f7427c706829eb79a

Skrevet

1-6uker er vel normalt, eller? :P

Skrevet

Snittet er 6 uker, men selv blødde jeg i 14 uker, 9 uker og ga-opp-å telle-da-jeg-nådde-rekoren-på-14 uker.

# uker er ingenting og helt innenfor normalen.

Skrevet

Jeg blødde ganske fast frem til legetimen min 6 uker etter (trengte ikke GU). Men jeg blødde også litt noen uker etterpå også. 3 uker er jo "ingenting" i mine øyne.

Anonym poster: 9faeae1a041f89d79af26eae61683c20

Skrevet

Og det bruker å stoppe før det kommer det siste igjen. Så alt er vel innfor "normalen". 3 uker er ikke lenge. 14 uker hørtes ille ut da...

Skrevet

Jeg blødde i 6 uker. Ikke bekymre deg!!

Skrevet

Jeg har også hørt at det er helt normalt å blø i 6 uker. For min del stoppet det opp etter 2 uker og 5 dager.

Skrevet

Min bestemor forklarte meg det slik: Etter fødsel skal du lide for alle de månedene du ikke hadde mensen. Derfor skal du blø 9 menstruasjoner etter hverandre. For meg stemte det ganske godt, for jeg blødde i ca 6 uker.

Skrevet

Min bestemor forklarte meg det slik: Etter fødsel skal du lide for alle de månedene du ikke hadde mensen. Derfor skal du blø 9 menstruasjoner etter hverandre. For meg stemte det ganske godt, for jeg blødde i ca 6 uker.

Hehe, morsom måte å se det på..

Anonym poster: b00fa60a7b37978f7427c706829eb79a

Skrevet

Md første blødde jeg i 12 uker, med andre ca 4. Så det varierer veldig. Tror "regelen" er at du bør ta kontakt med lege hvis det går mer enn 12 uker.

Anonym poster: 5b4ecc0fb09d7cc57319e74c37686f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...