Elsker livet Skrevet 25. februar 2013 #26 Skrevet 25. februar 2013 Høna da??? Hvor ble høna av i denne diskusjonen? Høna sa de gamle da jeg jobbet på sykehjem, så den er utdødd, men sikkert snart klar til å tørkes støv av.
ms.Pond Skrevet 25. februar 2013 #27 Skrevet 25. februar 2013 ...men har noen et godt alternativ da? Synes egentlig alle navnene på underlivet er småkvalme, men det minst plagsomme blir mus i min bok. Tar gjerne imot alternativer! Vulva er vel mer medisinsk korrekt, men det er vel ikke alternativer du vil ha. Håper jeg! Tissen blir for umodent... Underlivet er jo kun en samlebetegnelse... Ellers har jeg hørt både smørblomsten og lykkehullet - så jeg tror nesten du kan finne på hvilket ord du enn vil, også bare finne det ordet som færrest reagerer på Tja.. Kjært barn har mange navn? Har ei venninne som kalte det for silkeslottet, og da kjente jeg det toppet seg litt ekstra. Nei, får vel heller være vag og kalle det "der nede", selv om det er kleint er det i alle fall ikke et uttrykk som fremkaller uønskede rykninger hos de som hører det.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. februar 2013 #28 Skrevet 25. februar 2013 ...men har noen et godt alternativ da? Synes egentlig alle navnene på underlivet er småkvalme, men det minst plagsomme blir mus i min bok. Tar gjerne imot alternativer! Vulva er vel mer medisinsk korrekt, men det er vel ikke alternativer du vil ha. Håper jeg! Tissen blir for umodent... Underlivet er jo kun en samlebetegnelse... Ellers har jeg hørt både smørblomsten og lykkehullet - så jeg tror nesten du kan finne på hvilket ord du enn vil, også bare finne det ordet som færrest reagerer på Tja.. Kjært barn har mange navn? Har ei venninne som kalte det for silkeslottet, og da kjente jeg det toppet seg litt ekstra. Nei, får vel heller være vag og kalle det "der nede", selv om det er kleint er det i alle fall ikke et uttrykk som fremkaller uønskede rykninger hos de som hører det. Heretter blir det Silkeslottet
lillepersille80 Skrevet 25. februar 2013 #30 Skrevet 25. februar 2013 Min svigerinne er nordfra og kaller det tissekråka
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. februar 2013 #31 Skrevet 25. februar 2013 Slikkeslottet vinner foreløpig ! Blei litt i tvil nå som jeg plutselig så forslaget ; kjøttorkide..ig så ser jeg du foreslår Slikkeslott? hoho!
BikkjeBisk Skrevet 25. februar 2013 #32 Skrevet 25. februar 2013 Fitte er grusomt, men her i huset bruker vi musa Prater jeg med en lege f.eks sier jeg underlivet
Himmel og hav Skrevet 25. februar 2013 #33 Skrevet 25. februar 2013 Fitte er et stygt ord, men det er jammen musa og. Og jeg er ihvertfall gammel. .hehe. Men finnes det et fint ord? Kjøttorkideen? Grotta? Dalen? Hula? Kjøttorkideen? Å, fytti - det ga noen ekle bilder på netthinna Da sier jeg mye heller fitte! Finnes det i grunnen noen navn som ikke er kliniske, kleine eller høres ut som noe bestemor kunne sagt?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #34 Skrevet 25. februar 2013 Stemmer for dåsa azz Anonym poster: 5d83bb8796749c10f23ae7ca0e3b0d1d
stearin Skrevet 25. februar 2013 #35 Skrevet 25. februar 2013 Min svigerinne er nordfra og kaller det tissekråka Æææsj, tissekråka faktisk Da synes jeg høna er bedre, når det likevel er snakk om fugl. Og jeg er nordfra jeg også
Voilà Skrevet 25. februar 2013 #36 Skrevet 25. februar 2013 Slikkeslottet vinner foreløpig ! Blei litt i tvil nå som jeg plutselig så forslaget ; kjøttorkide..ig så ser jeg du foreslår Slikkeslott? hoho! Var (dessverre?) ikke mitt forslag, men jeg heier på det forslaget. Hvilken kvinne vil vel ikke sitt eget slott?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #37 Skrevet 25. februar 2013 Er egentlig helt enig, men jammen er fittesatans drittmaskin noe som kan glippe ut når jeg har litt alenetid og dataen eller dvd spiller'n ikke virker . Håper virkelig ingen har hørt meg si det... Anonym poster: 5cd27638f41cc0ae4c89fff7538015db
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. februar 2013 #38 Skrevet 26. februar 2013 Slikkeslottet vinner foreløpig ! Blei litt i tvil nå som jeg plutselig så forslaget ; kjøttorkide..ig så ser jeg du foreslår Slikkeslott? hoho! Var (dessverre?) ikke mitt forslag, men jeg heier på det forslaget. Hvilken kvinne vil vel ikke sitt eget slott? Jo du foreslo "sLikkeslott" Silkeslott var derimot forslått før.. hihi
Voilà Skrevet 26. februar 2013 #39 Skrevet 26. februar 2013 (endret) Slikkeslottet vinner foreløpig ! Blei litt i tvil nå som jeg plutselig så forslaget ; kjøttorkide..ig så ser jeg du foreslår Slikkeslott? hoho! Var (dessverre?) ikke mitt forslag, men jeg heier på det forslaget. Hvilken kvinne vil vel ikke sitt eget slott? Jo du foreslo "sLikkeslott" Silkeslott var derimot forslått før.. hihi Haha, nååå skjønner jeg:P Ikke lett når linsene er tatt ut for kvelden, ser jeg! (Eller, ser jeg egentlig det!!? ) Og jeg synes jo slikke er litt mer relevant enn silke Selv om jeg laget en mer grisete versjon av det hele... Endret 26. februar 2013 av Kriminiminiminell
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #40 Skrevet 26. februar 2013 Nei, ikke bare du. For meg er det er skjellsord, det styggeste jeg vet, og kunne aldri falt meg inn å bruke det om underlivet mitt, og hadde mannen sagt det hadde det fullstendig drept lysten, æsj... Vulgært og ekkelt. Anonym poster: 66e05850be02438052f3cde32b449ea6
Puma - sprekker snart! Skrevet 26. februar 2013 #41 Skrevet 26. februar 2013 Synes mus, høne, dåse, glufse er mer ekkelt enn fitte. Kanskje fordi jeg har hørt mange jeg ikke har synes har vært sexy uttale disse ordene? Blir bare harry og slibrig. Bruker underlivet eller antydninger til lege eller omgivelser hvor området skal omtales nøytralt. Men skal jeg omtale dette i seksuell og privat sammenheng er fitte det reneste og mest sexy begrepet for meg. Spørs vel hvilke erfaringer vi har m de ulike ordene, tror dere ikke?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #42 Skrevet 26. februar 2013 Hufsa Anonym poster: 11f44d687ea67fbc179ffa2a4661abf7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #43 Skrevet 26. februar 2013 Fitte funker bare når jeg er seksuelt opphisset. Ellers er det nedentil, mellom beina og andre vage betegnelser. Morsomme uttrykk kan funke med kompiser om vi er i det humøret, men musa har jeg aldri hatt sans for. Anonym poster: 2559188ebc8f375077736e1ef97ad0cb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #44 Skrevet 26. februar 2013 Enig i at det er et ekkelt og vulgært ord. Litt sinna-ord! Kjerringer på 24 år som hater verden og som har behov for å være vulgære! Anonym poster: caa4e874d3dadcbfa0359335f72ac482
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #45 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er heller ikke prippen, snarere tvert imot. Jeg er nordlending og kan bruke mange slibrige ord, men fitte er kolosalt stygt. Ikke åågrunn av hva det det betyr, men det er bare fælt rett og slett. Hore er faktisk et bedre ord. Anonym poster: 828013ea3f8aa7aca321b04b97f2d12a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #46 Skrevet 26. februar 2013 Fitte er et stygt ord, men det er jammen musa og. Og jeg er ihvertfall gammel. .hehe. Men finnes det et fint ord? Kjøttorkideen? Grotta? Dalen? Hula? Kjøttorkidé hadde vært veldig rart, ettersom ordet orkidé faktisk betyr testikkel. Anonym poster: 99e1c15a070f3889342469a4422e0884
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #47 Skrevet 26. februar 2013 Jeg sier 'fetta', som en ekte finnmarking Men det er kun når jeg banner. Anonym poster: 11f44d687ea67fbc179ffa2a4661abf7 Som finnmarking holder jeg med denne! Fetta kan brukes, men kun som bannskap. Ellers er det nedentil, kråka, høna, hufsa og skrofsa, Når noen snakker om fitte synes jeg mest det høres wannabe-badass ut Anonym poster: 73e8123aa860720135a19be71c80e70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå