Gå til innhold

August bebis ?


Jenny_m

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag og kan juble :)

Så en vilter liten krabat som tok salto og danset vilt inni magen :) ...Lykke... Mensentermin er satt til 5. sept. men i dag ble den altså dyttet fram til 31. aug. Noe jeg så klart håper på med tanke på bhg plass. Men har jo ikke lyst til å forlate Septemberklubben heller. Gikk to dager over termin sist så tenker at jeg holder meg hos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Var selv på vellykket ultralyd i dag :) Ble også satt frem, men holder meg fremdeles i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Ja vi har jo søskenprio å støtte oss på hvis det skulle bli Sept. Nå er det bare å glede seg til høsten.. Har fått bekreftet sykehusplass og fått ordinærUL time så nå er jeg giiira .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også, 12 uker i dag, vært på ultralyd og alt så bra ut. Jeg er så glad. Vi satser på å ha babyen hjemme i 2 år, da jeg er ei hønemor som synes det er tidlig med barnehagestart som 1 åring. Vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja å sende 1åringen i bhg var en gruuuusom opplevesle :( Han tok det ikke speielt pent heller. Men jeg tok 4 mnd. ekstra permisjon sist så vi hadde han kortere dager i bhg. noe som var utrolig deilig.. Tenker spare opp litt penger nå så vi har muligheten til å gjøre det samme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor ikke i Norge og har kun krav på 3mnd betalt permisjon så jeg gruer meg til den biten. :( Kommer til å satse på 5-6 mnd hjemme, men etter det må jeg begynne å jobbe fullt. (Mannen er student så vi er avhengig av min inntekt.) Men altså, alt ordner seg, jeg har en arbeidsplass som er utrolig fleksibel med hensyn til hjemmekontor osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...