Gå til innhold

Sove :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere andre alenemødre, hvor sover barna deres ? Min sønn på 4 sover som oftest i dobbelsenga, av og til i egen seng. Har aldri vært nøye på det, bare han sover. Nesten så jeg ikke tør si det høyt, nå skal jo barn på eget rom så raskt som mulig.

Anonym poster: ec218dfce50462013e571cce4efc9f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sover i egen seng på eget rom. (3år) Jeg kunne ikke amme han, slik at jeg måtte opp om natta og varme flaske, da kunne han like godt ligge i egen seng på eget rom. Så det gjorde han fra han var 3 mnd! og begynte å sove flere timer sammenhengende. Grunnen til at han sov på eget rom allerede da var at han laget så masse lyder på natta at jeg ble liggende og lytte. Sov dårlig mammaen da. Nå legger han seg alltid på eget rom, men kommer inn til meg for å kose om morgenen i helgene.

Tror ikke du trenger å tresse med å få han ut av dobbeltsenga med mindre det er noe du virkelig ønsker. Det er få tenåringer som vil sove i mora sin seng :-)

Anonym poster: 5bd6fd0c137da8f31a051080918fe26a

Skrevet

Her sover han nå på sitt eget rom, hender han sover i senga men det tilhører sjeldenhetene.

Han sov inne på mitt rom i egen seng til han var ca 6-7 mnd men vi vekket hverandre hele tiden så løsningen var å sove på hvert vårt rom. Har merket at jeg får mye bedre søvn nå og det gjør han og.

Hvis han er i senga mi må jeg være så trøtt at vi sovner...hvis jeg ikke får sove så sover han men er veldig urolig som gjør at jeg da legger han i senga si igjen og han sover videre. Men tar han kun inn hvis han våkner og griner hysterisk.

Anonym poster: 31c0297045ae3c4c34d3fcdcbf699b90

Skrevet

Datteren min sover i sin egen seng. Tideligere har vi delt soverom, men nå har vi hvert vårt soverom. Himmelsk ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ungene sover der det passer seg ;-) De har egne rom, men i perioder sover noen på samme rom eller hos meg. Ene ungen min sliter med mareritt i perioder, og da sover hun hos meg. Er de syke, sover de hos meg. I helger "overnatter" nr 2 og nr 3 gjerne hos hverandre. De to yngste deler rom, jeg har "bare" 5 soverom. Jeg har ingen problemer med å sjonglere det på denne måten, alle ungene legger seg uten protester hver kveld, også om de ikke får lov å overnatte hos hverandre midt i uka eller om de ikke har rydda ;-) Men det er deilig å ha senga si for seg selv det meste av tiden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...