Gå til innhold

Overlord - lider du av beslutningsvegring?;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid pleier du å bruke på å ta beslutninger av typen "hvilken veske skal jeg kjøpe"?.. (rent hypotetisk altså;-)

Anonym poster: fa59bb1fbd2f1e6e1407bfeb5968b75a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det går an å sende private meldinger sant? Siden dette er er konkret spørsmål til en spesifikk person....

Skrevet

Du vet at det går an å sende private meldinger sant? Siden dette er er konkret spørsmål til en spesifikk person....

tenkte det var litt artig ser du... Tror overlord har selvironi, gjør ikke du?

Anonym poster: fa59bb1fbd2f1e6e1407bfeb5968b75a

Skrevet

Aha. Vi har forskjellig humor da, vi to.

Men jo, det tror jeg absolutt hun har :-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Personlig kan jeg bruke et år på å finne akkurat den veska jeg vil ha, og da legger jeg kanskje et par tusen på den. Overlord planlegger jo å kjøpe en dyrere veske, og jeg kan tenke meg at jeg også hadde brukt lang tid på noe sånt. Viktige saker vettu! ;)

Skrevet

Hvis ikke hun har besluttsomhetsvegring, så har jeg mer enn nok av det til å dele med henne og...

Gjest overlord
Skrevet

Dersom du virkelig er nysgjerrig på dette så skal jeg svare deg. Jeg er på de aller fleste arenaer en handlingens kvinne som ifølge min mor rir allerede før jeg saler. Men når det gjelder mote og fargesammensetning er jeg ikke av de skarpeste. Derfor har jeg gjort maaange bomkjøp. I min venninnegjeng er jeg sannsynligvis den som bruker mest penger på klær, men slett ikke den som er mest velkledd. Jeg har nå oppdaget dib som et sted hvor jeg kan stille alle mine mote-spørsmål og få mange flotte innspill.

Og siden jeg har styr på ungene og økonomien, ikke har en mann som ikke kommer hjem om natten eller en svigermor fra verdensrommet, ja så kan jeg konsentrere meg om garderobeplanlegging.

Nå skal det bygges walk-in-closet her i huset, så jeg kommer nok til å fortsette å mase etter mote-hjelp :)

Gjest overlord
Skrevet

Tidligere i dag kvittet jeg meg med to bæreposer med stygge sko som jeg må ha kjøpt i psykose.

Skrevet

Jeg digger mote-trådene! Hurra for nytt skap!

Skrevet

Tidligere i dag kvittet jeg meg med to bæreposer med stygge sko som jeg må ha kjøpt i psykose.

Evt.i ammetåka? Aldri har jeg gjordt så mange bomkjøp som i de første mnd etter fødsel!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...