Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Har bare sett noen av programmene deres, men synes stort sett de har klart å gjøre deltakerne ganske flotte. Men i dag var jo alle 3 total skivebom? Hun gravide f eks, hvorfor skulle hun ha en så åletrang kjole? Greit nok å vise fram kroppen, men når man ikke klarer å gå ordentlig bør man kanskje vurdere noe annet De andre 2 var heller ikke spesielt vellykket synes jeg.. Anonym poster: e07e9dd85ddf7d576cb8b77226de0f46
mer enn bare mor Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Syns de var flotte jeg og sterk historie til hun ene!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns ikke disse programmene er noe å se på i det hele tatt. Jeg har elsket de tidligere programmene deres, men denne siste serien syns jeg bare er teit. Det virker som noe de gjør bare å tjene penger, ikke egentlig lære verken de som blir kledd opp eller seerne noen ting. Jeg syns ikke det er underholdende i det hele tatt. Det de viser er folk som har kledd seg fælt, så drar de frem noen historier om hvor fælt livet deres er og så "vips" har de fine klær og livet er fantastisk... De tidligere programseriene har jo vært mye roligere og de har gitt gode tips på hvordan man skal kle seg med forskjellige problemområder. Så kan jeg legge til at jeg bare har sett er par av de første episodene av forrige sesong før jeg hadde fått nok. Anonym poster: b286dea76d815857520b4b98d35bf10d
Nissefisen Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Synes ikke hun som var gravid var så heldig med antrekket, tror hun var enig selv også det så sånn ut hvertfall. Historien til hun damen ga meg klump i halsen, jeg synes hun ble nydelig! Hun lyste opp!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Syns de var flotte jeg og sterk historie til hun ene! Synes de hadde sterke historier alle tre. Jeg synes stylistene har gjort en dårlig jobb denne gangen. Kvinnene har jo ikke noe de skulle sagt, men synes stylistene kunne funnet mer passende klær. Så tydelig at hun gravide ikke var fornøyd. Anonym poster: e07e9dd85ddf7d576cb8b77226de0f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå