Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Har nettopp hatt indisk, maggi juicy chicken og wok med kylling. Har noen fileter som må spises, tips til hva jeg kan lage? Anonym poster: c879c05065c5c0696c1f886c6021c6ea
Fru Conradas Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Ja. Brun kyllingen litt i panna (krydre gjerne litt), ha den over i en ildfast form el.l. Lag to snitt i fileten på langs, og fyll i med revet parmesanost. Legg over skiver med fersk mozarellaost, og et par spiseskjeer med grønn pesto. Dekk hele kyllingen med serranoskinke/strandaskinke el.l og stek i ovnen på 180'C i ca 20-30 min. Jeg bruker kun salat til med feks pinjekjerner og krutonger.
Optatium Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Snitt et snitt i dem, fyll de med fetaost/mozarella eller annen ost, surr bacon rundt og stek de kjapt i panne for stekeskorpe, før du ettersteker dem i ovnen til de er ferdige. Ellers så kan du banke dem flate og og panere dem med brødrasp og parmesan og steke de som snitzler. Alternativ tre er å skjære de i tynne strimler og woke det sammen med bambusskudd og vannkastanjer, kinakål, nudler og en god dæsj soyasaus.
Fru Conradas Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Et par teskjeer med pesto, selvsagt Spiseskjeer var kanskje litt vel mye?
Gjest Ziva Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Pasta med kyllingbiter og blåmuggostsaus. Brokkolie, champignon og kyllingbiter i en ildfastform. Over heller man en saus av blåmuggost, creme fraiche og kyllingbuljong. Så i ovnen i ca 35 min, serveres med ris og/eller godt brød.
Gjest overlord Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Kylling satay med nuddelsalat er min favoritt med kyllingfilèt. Ellers er jeg veldig glad i cæsarsalat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå