Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Og se på sønner av Norge. Blir helt svett og rødmer på dem sine vegene. Det er nesten så jeg ikke klarer å se på det.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Derfor ser jeg aldri på sånne typer program. Jeg blir så flau!
skinnfilla Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Vet det, og så har jeg gått på skole med han ene. Satt og vrei meg gjennom en sending, men huff så kleint , ja...
Gjest lykkeliggift Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Hihi, sitter også å småkikker på det. Fy så flaut :-p.
Ladybird2014 Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Som en bilulykke...Greier ikke la være! Men huff så kleint...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Er Christina fortsatt med? Fra Trondheim. Anonym poster: 376193e29fee06c839977ae14f5092ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå