Gå til innhold

Når barna finner dildoen- hva sier man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 åringen kom ned.. Hun lurte på hva det vibrerende enhjørninghornet egentlig var. 5 åringen var sikker på at det var dynamitt. Når den ristet var den slått på.

Jeg løy. Sa det var en massasjestav for ømme skuldre. Hun kjøpte den :)

Lurer på hva hun tenker når hun har større innsikt i dette om noen år.. Den var i min nattbordsskuff- men hun fant den på rommet til gutta. Mistenker 1,5 åringen har vært på oppdagelsesferd.

Hva ville du sagt?

Anonym poster: b51468a40dfe8cb44310a1e5ef3a47bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg vet ikke. Men hadde nok begynt å le ganske heftig. Godt mulig jeg hadde vært helt ærlig. Men da hadde nok hele skolen fått hørt om det.

Skrevet

Har sagt at det er ei voksenleke. Ikke verre enn det. Nå ligger lekene i ei hylle, øverst i skapet på rommet. Ikke i nattbordskuffa :P

Skrevet

Det sørger jeg rett og slett for at ikke skjer ;)

Slike ting ligger øverst i mannens klesskap, i en eske, langt bak...

Men jeg ville nok også sagt at det var en massasjestav, det er jo det også...

Anonym poster: aa19840d69945d3d119161763bb0640e

Skrevet

Har ingen dildo, så er ingen problem.

Anonym poster: 1f38b4fa658f9bc8bfca4369c03e3d76

Skrevet

Ville sagt det som det er. At det er en stav man fører inn i tissen og som gjør at mor har det deilig.

Anonym poster: 3ca17f490313e35976ebbd7cccddd9f8

Skrevet

Oi, den er litt lei ja... Ser at jeg bør ta en opprydning i nattbordet mitt snart, og flytte ting over på øverste hylle i skapet :)

Skrevet

Ville sagt det som det er. At det er en stav man fører inn i tissen og som gjør at mor har det deilig.

Det ville jeg ikke ha sagt. Tenk om det er noe barnet vil prøve ut selv?

Skrevet

Det er jo forskjell på dildo og vibrator. Dildo er jo kun en gummipenis, mens vibrator kan ha andre former (og av/på-knapp for vibrasjon)... Jeg klikka meg inn fordi jeg trodde ungen hadde funnet den store rosa tisseluren i mammas nattbordsskuff

Anonym poster: 0ef67e3f6b9ade6ae5794664d8184079

Skrevet

Det ville jeg ikke ha sagt. Tenk om det er noe barnet vil prøve ut selv?

Og legge til at: det er bare for voksne.

Skrevet

Hjelpes!!! Nok en problemstilling jeg ikke har rukket å bekymre meg for enda :o

Memo til selv: Finne superhemmelig og genialt gjemmested til "godteboksen" ...

Skrevet

Jeg sa den er mamma sin og det er den skuffen også. Sa ikke noe om hva det var eller hva den brukes til og han spurte ikke.

Skrevet

Uff.. Jenta vår kom med dildoen da hun var nesten 2år. Mamma! Se!!! Oj :/

Alt ligger i en sammen knyttet pose nå...

Tror faktisk jeg sa: dette er min det. Takk! Så ble det gjemt :P

Skrevet

Hehe, sønnen min hadde besøk av en kamerat i ettermiddag, og de lekte på soverommet. I stad da det var leggetid, fikk jeg se den brukte kondomen fra i går ligge slengt i et hjørne...Urk, hva om de hadde funnet den!!!

Var ikke med vilje, leita etter kondomen i går, men fant den ikke, og konkluderte med at elskeren hadde kasta den da han gikk på toalettet...

Hadde vært festlig om kameraten fortalte moren om den rare, klissete ballongen de hadde funnet..

Skal definitivt ALDRI skje igjen...

Skrevet

Ja huff.. Mitt barn fant analkulene mine i skuffen.. Oi, hehehe, kom det fra hn da:-p var kjapp med å ta de fra hn og sa at de var mamma sin.. Blir flytting av godsakene så fort jeg har en egnet boks:-p

Anonym poster: 2fffa3b0c0aace2c2549a352ad531c35

Skrevet

Det er jo forskjell på dildo og vibrator. Dildo er jo kun en gummipenis, mens vibrator kan ha andre former (og av/på-knapp for vibrasjon)... Jeg klikka meg inn fordi jeg trodde ungen hadde funnet den store rosa tisseluren i mammas nattbordsskuff

Anonym poster: 0ef67e3f6b9ade6ae5794664d8184079

Ok. Vibratoren... Jeg har kalt den dildo i alle de år. Eneste leketøyer vi eier. :)

Ser ut til at det hele er glemt for denne gang.

Hi

Anonym poster: b51468a40dfe8cb44310a1e5ef3a47bd

Skrevet

Jeg ville sagt det samme som deg.

Opplevde nylig at datteren min hadde besøk hjem fra barnehagen. Ved henting ble jeg og moren stående og prate og ungene løp rundt og herja på et soverom rett ved siden av.

Da de skulle gå ble jeg opptatt med noe annet og hun hentet barnet sitt ut fra rommet og var litt rar når hun gikk.

Tenkte ikke mer på det før jeg gikk inn for å hente egne barn og det lå dildoen påskrudd midt på senga, tydelig at barna hadde lekt med den.

De spurte heldigvis ikke hva det var.

Anonym poster: 4041eeaa47aa9cf98ade69b0335ec9cc

Skrevet

Hadde gått for massasjestav for ømme skuldre eller kunst ;)

Anonym poster: 4c22d3280201f5f53f21a9a9bce8b88d

Skrevet

Hadde en veldig klein situasjon her om dagen, og jeg var så utrolig takknemlig for at min datter ikke er noe eldre enn hun er. Hun blir snart tre år.

Jeg holdt på med rydding da jeg plutselig hører skrik fra soverommet. Løper selvfølgelig bort, og i senga durer vibratoren med lys og hele pakka. Jenta var blitt liiiivredd, gråt med tårer og var nesten hysterisk. Fikk slått den av og gjemt den i øverste hylle i klesskapet...

Vi omtalte den som "Den skumle tingen", for jeg hadde rett og slett ikke lyst til å gi en forklaring på hva det er :P Håper hun ikke får alvorlige traumer av dette og husker det når hun blir voksen og selv skal bruke "De skumle tingene"... Haha :P

Skrevet

Putter du dildoen inn i tissen??

Hørtes ikke godt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...