Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Dere som har barn som har 1 år igjen i bhg. Hvor mye kan de? Bokstaver, tall, hva er de gode og ikke fullt så gode på? Anonym poster: 6f5980e397f3036c05ebb2585f27f246
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Gangetabellene opp til 8-gangen, leser stort sett alt av bøker, snakker engelsk og skal snart til opptak til juniorlaget på Ullevål fotball, er opptatt av rettferdighet og jobber som frivillig i røde kors og arrangerer innsamlinger etc for fattige barn. Et helt gjennomsnittlig dib-barn Anonym poster: 43a0bfc58a4143d3771f2e48737e6adf
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Tja, håpet på noen jordnære svar ;-P Anonym poster: 6f5980e397f3036c05ebb2585f27f246