Gå til innhold

Hva syns dere om Kaizers Orchestra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er frelst!

Anonym poster: d253ec5a6f6ed8390491ae417a14c2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke.

Anonym poster: 1be93f526b57de501fe41ccb7ef21b46

Skrevet

Likte de bedre før. Syns ikke de to siste platene har vært så bra. Men live er de fortsatt helt vanvittige, ingen over,ingen ved siden!

Og vokalisten er jo bare deilig :-)

Skrevet

Ja, det er live jeg også har forelsket meg i dem. Og jeg har blitt mer og mer glad i å høre dem på plate etterhvert også :) Var på konsert på fredag, og har ikke landet helt enda..

HI

Skrevet

Har sett de live mange ganger så jeg er også frelst.

Men det tok litt tid å vende seg til musikken deres. men jeg gikk fort i fra hat til elsk.

Skrevet

Love it!! Og live er de jo helt ubeskrivelig bra! Skal se de på grefsenkollen 21.juni :D

Anonym poster: bad93780f04b98dd22d159050e95bfd1

Skrevet

Ja, det er live jeg også har forelsket meg i dem. Og jeg har blitt mer og mer glad i å høre dem på plate etterhvert også :) Var på konsert på fredag, og har ikke landet helt enda..

HI

helt frelst jeg og:) violetta triologien er bare helt fantastisk;)

Var på konsert i Oslo nettopp og fikk klort til meg billetter til Kristiansand på finn :) yeey!!

Skrevet

Har fulgt kaizers fra første album. Fantastisk bra!!:-)

Skrevet

Alt er ikke like bra, men det jeg liker liker jeg veldig godt :)

Anonym poster: 6d440e600f2ffdd234c1ade73cf3f031

Skrevet

Grusomt.

Anonym poster: e0a2b035791ecb562ee2db4f5f3c30f5

Skrevet

Helt forferdelig! Det verste er at all musikken er kliss lik og alt høres like forferdelig ut! Bråkete!

Anonym poster: 5f27bd33bd4a7baa19a3ae63c2e43ca9

Skrevet

Stor fan! Og det har jeg vært siden første album :)

Skrevet

Jeg liker den litt eldre musikken deres. Det nye er altfor kommers og pusete. Jeg vil ha de litt rå, med tromming på oljefat osv. Men sukk, ja, Janove er deilig!

Skrevet

Helt forferdelig! Det verste er at all musikken er kliss lik og alt høres like forferdelig ut! Bråkete!

Anonym poster: 5f27bd33bd4a7baa19a3ae63c2e43ca9

Rart så forskjellig vi hører det:) Vi satt akkurat og diskuterte hvor ulike alle sangene er;)
Skrevet

Virkelig grusomt!var oppriktig glad da de la opp.håper og slippe og høre de noe mere

Skrevet (endret)

Grusom musikk. Men det tror jeg kommer av dialekten. Jeg klarer ikke, uansett hvor mye jeg prøver, å forstå hva de synger om.

Tror jeg hadde likt de om de sang på engelsk, for melodiene er forsåvidt fengende.

Endret av Ugress
Skrevet

Har elska de fra første album! :-)

Var nettopp på konsert, og har heller ikke landa enda ;)

Skrevet

Elsker de!

De har geniale tekster, nydeligge melodier, orginalitet og best live-show.

Dersom dere setter dere ned og virkelig hører etter, er jeg sikker på at dere vil se/høre akkurat HVOR geniale de er! Så ufattelig musikalske.

Virkelig on of a kind :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...