3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Lurer på hvilke hotell som er bra, for et par som reiser uten barn. Jeg er gravid, så tenker at veldig sentralt, er kanskje det aller lureste, så slipper jeg å gå langt, hehe. Noen som har hotellanbefalinger? også lurer jeg på om det er noe man bare mååå få med seg bortsett fra den gamle kirken. Vi reiser i april, hvor varmt er det der da?? tusen takk for svar!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Pass på veska. Har blitt robba der to ganger. Mamma en gang pluss 4 kollegaer. Anonym poster: b039239f84f2dd0e10ae1847667c66e0
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2013 Shit man!! godt jeg ikke går med veske da
L-8 Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 (endret) Det jeg liker best med Barcelona er å traske rundt i alle smågatene, titte innom gallerier, ta en kaffe på hvert hjørne, cava i solen og tapabarer om kvelden. Men ta turen opp i parque guell, få med et par obligatoriske tapabarer (men kanskje ikke champagneria hvis du er gravid, der er det TETT), men den sjøkrepspastaen de serverer på Aqua skulle passe finfint som lunsj i solen Det er også masse leiligheter til utleie der, så hvis du er gravid og litt sliten kan det være et billig og komfortabelt alternativ! Ellers ville jeg gått for et hotell i bari gotic. Endret 25. februar 2013 av L-8
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2013 Det jeg liker best med Barcelona er å traske rundt i alle smågatene, titte innom gallerier, ta en kaffe på hvert hjørne, cava i solen og tapabarer om kvelden. Men ta turen opp i parque guell, få med et par obligatoriske tapabarer (men kanskje ikke champagneria hvis du er gravid, der er det TETT), men den sjøkrepspastaen de serverer på Aqua skulle passe finfint som lunsj i solen Det er også masse leiligheter til utleie der, så hvis du er gravid og litt sliten kan det være et billig og komfortabelt alternativ! Ellers ville jeg gått for et hotell i bari gotic. Tusen takk for flott info! Hvordan ligger prisene i Barcelona? både mat og drikke og ellers andre ting?
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2013 Las Ramblas, virker som noe populært? noen opplevelser derfra verdt å dele?
L-8 Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 (endret) Las Ramblas, virker som noe populært? noen opplevelser derfra verdt å dele? Det er Barcelonas Karl Johan. Ofte der turister opplever å bli ranet. Har riktignok aldri opplevd det selv... Endret 25. februar 2013 av L-8
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Las Ramblas, virker som noe populært? noen opplevelser derfra verdt å dele? Møkkagate.. Bare tyver der.. Anonym poster: b039239f84f2dd0e10ae1847667c66e0
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2013 Las Ramblas, virker som noe populært? noen opplevelser derfra verdt å dele? Møkkagate.. Bare tyver der.. Anonym poster: b039239f84f2dd0e10ae1847667c66e0 Jøjje meg. Da skal vi passe oss!
L-8 Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 Det jeg liker best med Barcelona er å traske rundt i alle smågatene, titte innom gallerier, ta en kaffe på hvert hjørne, cava i solen og tapabarer om kvelden. Men ta turen opp i parque guell, få med et par obligatoriske tapabarer (men kanskje ikke champagneria hvis du er gravid, der er det TETT), men den sjøkrepspastaen de serverer på Aqua skulle passe finfint som lunsj i solen Det er også masse leiligheter til utleie der, så hvis du er gravid og litt sliten kan det være et billig og komfortabelt alternativ! Ellers ville jeg gått for et hotell i bari gotic. Tusen takk for flott info! Hvordan ligger prisene i Barcelona? både mat og drikke og ellers andre ting? Som de fleste andre steder finner du alternativer i de fleste prisklasser. Så sånn midt på treet vil jeg si. Men les deg litt opp på restauranter før du drar hvis du er opptatt av mat. Og styr unna paellaen i ramblaen.
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2013 Las Ramblas, virker som noe populært? noen opplevelser derfra verdt å dele? Det er Barcelonas Karl Johan. Ofte der turister opplever å bli ranet. Har riktignok aldri opplevd det selv... Okei. Leste meg frem til at det er der "alt" liv er.. men det er vel andre flotte plasser i Barcelona man kan få gog mat og drikke og spasere i gater?
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 25. februar 2013 Det jeg liker best med Barcelona er å traske rundt i alle smågatene, titte innom gallerier, ta en kaffe på hvert hjørne, cava i solen og tapabarer om kvelden. Men ta turen opp i parque guell, få med et par obligatoriske tapabarer (men kanskje ikke champagneria hvis du er gravid, der er det TETT), men den sjøkrepspastaen de serverer på Aqua skulle passe finfint som lunsj i solen Det er også masse leiligheter til utleie der, så hvis du er gravid og litt sliten kan det være et billig og komfortabelt alternativ! Ellers ville jeg gått for et hotell i bari gotic. Tusen takk for flott info! Hvordan ligger prisene i Barcelona? både mat og drikke og ellers andre ting? Som de fleste andre steder finner du alternativer i de fleste prisklasser. Så sånn midt på treet vil jeg si. Men les deg litt opp på restauranter før du drar hvis du er opptatt av mat. Og styr unna paellaen i ramblaen. Ok, forstår jeg at Las Remblaes bare er oppskrytt, eller er det verdt å ta en dag der også?
L-8 Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Las Ramblas, virker som noe populært? noen opplevelser derfra verdt å dele? Det er Barcelonas Karl Johan. Ofte der turister opplever å bli ranet. Har riktignok aldri opplevd det selv... Okei. Leste meg frem til at det er der "alt" liv er.. men det er vel andre flotte plasser i Barcelona man kan få gog mat og drikke og spasere i gater? Absolutt! Jeg synes som tidligere nevnt at bari gotic er en fin bydel! Og har du ikke lest bøkene til carlos ruiz zafon så er det fantastisk bøker som setter deg i Barcelona-stemning
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2013 Vil reiseforsikringer dekke det man eventuelt er blitt ranet for?
L-8 Skrevet 25. februar 2013 #15 Skrevet 25. februar 2013 Det jeg liker best med Barcelona er å traske rundt i alle smågatene, titte innom gallerier, ta en kaffe på hvert hjørne, cava i solen og tapabarer om kvelden. Men ta turen opp i parque guell, få med et par obligatoriske tapabarer (men kanskje ikke champagneria hvis du er gravid, der er det TETT), men den sjøkrepspastaen de serverer på Aqua skulle passe finfint som lunsj i solen Det er også masse leiligheter til utleie der, så hvis du er gravid og litt sliten kan det være et billig og komfortabelt alternativ! Ellers ville jeg gått for et hotell i bari gotic. Tusen takk for flott info! Hvordan ligger prisene i Barcelona? både mat og drikke og ellers andre ting? Som de fleste andre steder finner du alternativer i de fleste prisklasser. Så sånn midt på treet vil jeg si. Men les deg litt opp på restauranter før du drar hvis du er opptatt av mat. Og styr unna paellaen i ramblaen. Ok, forstår jeg at Las Remblaes bare er oppskrytt, eller er det verdt å ta en dag der også? Du kommer uansett til å krysse den flere ganger, så ikke nødvendig å planlegge. Barcelona er ikke SÅ stort! Det eneste jeg vil anbefale der er det konditoriet på høyre side et godt stykke opp mot placaen. Og forresten, palais de la musica kan ha mye gøy på plakaten, søk om om det er noe verdt å få med seg når dere skal dit!
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 25. februar 2013 Barri Gotic ser super romantisk ut!
L-8 Skrevet 25. februar 2013 #17 Skrevet 25. februar 2013 Vil reiseforsikringer dekke det man eventuelt er blitt ranet for? Ja, men ikke stress med det da! Jeg har aldri opplevd noe gruff i Barcelona, bare pass på tingene dine!
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #18 Skrevet 25. februar 2013 Det jeg liker best med Barcelona er å traske rundt i alle smågatene, titte innom gallerier, ta en kaffe på hvert hjørne, cava i solen og tapabarer om kvelden. Men ta turen opp i parque guell, få med et par obligatoriske tapabarer (men kanskje ikke champagneria hvis du er gravid, der er det TETT), men den sjøkrepspastaen de serverer på Aqua skulle passe finfint som lunsj i solen Det er også masse leiligheter til utleie der, så hvis du er gravid og litt sliten kan det være et billig og komfortabelt alternativ! Ellers ville jeg gått for et hotell i bari gotic. Tusen takk for flott info! Hvordan ligger prisene i Barcelona? både mat og drikke og ellers andre ting? Som de fleste andre steder finner du alternativer i de fleste prisklasser. Så sånn midt på treet vil jeg si. Men les deg litt opp på restauranter før du drar hvis du er opptatt av mat. Og styr unna paellaen i ramblaen. Ok, forstår jeg at Las Remblaes bare er oppskrytt, eller er det verdt å ta en dag der også? Du kommer uansett til å krysse den flere ganger, så ikke nødvendig å planlegge. Barcelona er ikke SÅ stort! Det eneste jeg vil anbefale der er det konditoriet på høyre side et godt stykke opp mot placaen. Og forresten, palais de la musica kan ha mye gøy på plakaten, søk om om det er noe verdt å få med seg når dere skal dit! blir litt nysgjerrig, har du vært der mange ganger? Du virker jo som rene turistguide
L-8 Skrevet 25. februar 2013 #19 Skrevet 25. februar 2013 Det jeg liker best med Barcelona er å traske rundt i alle smågatene, titte innom gallerier, ta en kaffe på hvert hjørne, cava i solen og tapabarer om kvelden. Men ta turen opp i parque guell, få med et par obligatoriske tapabarer (men kanskje ikke champagneria hvis du er gravid, der er det TETT), men den sjøkrepspastaen de serverer på Aqua skulle passe finfint som lunsj i solen Det er også masse leiligheter til utleie der, så hvis du er gravid og litt sliten kan det være et billig og komfortabelt alternativ! Ellers ville jeg gått for et hotell i bari gotic. Tusen takk for flott info! Hvordan ligger prisene i Barcelona? både mat og drikke og ellers andre ting? Som de fleste andre steder finner du alternativer i de fleste prisklasser. Så sånn midt på treet vil jeg si. Men les deg litt opp på restauranter før du drar hvis du er opptatt av mat. Og styr unna paellaen i ramblaen. Ok, forstår jeg at Las Remblaes bare er oppskrytt, eller er det verdt å ta en dag der også? Du kommer uansett til å krysse den flere ganger, så ikke nødvendig å planlegge. Barcelona er ikke SÅ stort! Det eneste jeg vil anbefale der er det konditoriet på høyre side et godt stykke opp mot placaen. Og forresten, palais de la musica kan ha mye gøy på plakaten, søk om om det er noe verdt å få med seg når dere skal dit! blir litt nysgjerrig, har du vært der mange ganger? Du virker jo som rene turistguide Haha, blitt noen turer ja! Veldig glad i byen og man blir jo godt kjent hvis man er glad i å traske rundt i hver krik og krok
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #20 Skrevet 25. februar 2013 .numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first"]http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=16&pn=1&ps=16&tab=description&destinationId=1644687&searchDestination=Barcelona&hotelId=243947&arrivalDate=01-04-2013&departureDate=05-04-2013&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_firstTrur du dette er bra?
3barnsmor_to_be Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #21 Skrevet 25. februar 2013 Står at det er 0,22km fra det gotiske kvartalet...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #22 Skrevet 25. februar 2013 Vil reiseforsikringer dekke det man eventuelt er blitt ranet for? Da må du anmelde forholdet der nede, og ta papirene med hjem. Bare å stille seg i kø på politistasjonen. Egen kø og skranke til dette da problemet er så utbredt. Tyver fra hele verden reiser til denne byen nettopp for å stjele, og det er blitt et stort problem for turismen. Men kul by, vært der 10 ganger;)) Anonym poster: b039239f84f2dd0e10ae1847667c66e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå