Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Er det meningen at det skal være så helvetes vanskelig å finne spm.tegnet? Kan det ikke bare være en egen knapp? Hvor lang tid tar det før man synes at det er greit å skrive med denne dritten? Og kan man stille inn sånn at når man åpner en ny fane i nettleseren, så forblir man på samme side som man var, ikke slik at du kommer til den du åpnet i fanen? Irriterer meg at tegnsettingen er så dårlig tilgjengelig...Og hva er RSS-tullet?
Fae Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Om du holder inne punktumknappen skal det poppe opp. Har note 2 da. Men samme opplegg bare min har penn.
MammaTilNick Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Jeg tror jeg brukte ca 5-10 min på å forstå S3...men om du trykker på 123-knappen til venstre når du skriver mld, så får du opp "?" til høyre
Gilette Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Det er da lett å finne Når du skriver mld kan du enten holde inne punktum tegnet som er på h side av space og velge ? Fra linjen du får opp der. Obs du må holde ikke bare trykke lett. Alt 2 er å trykke på 123sym knapp på v side da vil du og kunne velge ? Tok meg under 5 min å finne ut av min....
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Ja, fant det, et bare for godt vant og synes at det var irriterende plagsomt. Ikke helt fan av den saken her...
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Ja, men jeg synes begge deler var irriterende slitsomt. Men da får kjeg vel bare leve med det...
Gilette Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Husk at du kan legge inn apper som lærer seg skrivemønsteret ditt. Utrolig greit å ha :-)
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Ja, jeg hører dette. Har du noen å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå