Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Har lagt inn profil på vektklubb nå, og skal gå ned 7 kg fra nå og ut juni. Men de anbefaler 2100 kalorier daglig - er ikke det sinnsykt mye ? Er 158 høy og veier 71 kg nå. Anonym poster: cfac49fd6af9828abcd70243475445b2
Tulipan:) Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Syns det hørtes mye ut, har ikke masse peiling men minnes jeg har hørt rundt 1500
Ei rosa og en blå:) Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Synes det hørtes mye ut. Jeg er like høy som deg og har slanka meg en stund nå og ligger på rundt 1400-1500 kalorier per dag. Har gått ned 5 kg siden nyttår.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Forrige gang skulle jeg ned 10 kg på litt kortere tid, så da skulle jeg spise 1200 cal. Så jeg endret målet mitt fra 7 til 13 kg på samme antall uker, og nå er det anbefalt 1250 cal. Bedre det. HI Anonym poster: cfac49fd6af9828abcd70243475445b2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Du får så "mye" kalorier fordi du har såpass god tid. Hvis du sier april/mai istedet så vil jeg tro du går mindre kalorier. Anonym poster: 8a8a0418c01e7281eee6cc7ae8adb728
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Du får så "mye" kalorier fordi du har såpass god tid. Hvis du sier april/mai istedet så vil jeg tro du går mindre kalorier. Anonym poster: 8a8a0418c01e7281eee6cc7ae8adb728 Ja, økte heller antall kilo jeg vil gå ned jeg. Nå er jeg jo på det som er sluttmålet, men tenkte å bruke et års tid på det. Gjør jo ikke noe om de er borte før sommeren heller da... :-) Anonym poster: cfac49fd6af9828abcd70243475445b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå