Gå til innhold

Vektklubb og kalorimengde....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt inn profil på vektklubb nå, og skal gå ned 7 kg fra nå og ut juni.

 

Men de anbefaler 2100 kalorier daglig - er ikke det sinnsykt mye ?

 

Er 158 høy og veier 71 kg nå.

 

Anonym poster: cfac49fd6af9828abcd70243475445b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det hørtes mye ut, har ikke masse peiling men minnes jeg har hørt rundt 1500

Skrevet

Synes det hørtes mye ut. Jeg er like høy som deg og har slanka meg en stund nå og ligger på rundt 1400-1500 kalorier per dag. Har gått ned 5 kg siden nyttår.

Skrevet

Forrige gang skulle jeg ned 10 kg på litt kortere tid, så da skulle jeg spise 1200 cal.

 

Så jeg endret målet mitt fra 7 til 13 kg på samme antall uker, og nå er det anbefalt 1250 cal.

 

Bedre det.

 

 

HI

 

Anonym poster: cfac49fd6af9828abcd70243475445b2

Skrevet

Du får så "mye" kalorier fordi du har såpass god tid. Hvis du sier april/mai istedet så vil jeg tro du går mindre kalorier.

 

Anonym poster: 8a8a0418c01e7281eee6cc7ae8adb728

Skrevet

Du får så "mye" kalorier fordi du har såpass god tid. Hvis du sier april/mai istedet så vil jeg tro du går mindre kalorier.

 

Anonym poster: 8a8a0418c01e7281eee6cc7ae8adb728

 

Ja, økte heller antall kilo jeg vil gå ned jeg. Nå er jeg jo på det som er sluttmålet, men tenkte å bruke et års tid på det. Gjør jo ikke noe om de er borte før sommeren heller da... :-)

 

Anonym poster: cfac49fd6af9828abcd70243475445b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...