Gå til innhold

AU AU AU AUUUUU!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk påvist brudd i halebeinet for 5 mnd siden (røntgen) Det har ikke blitt bedre i det heletatt og fortsatt like vondt å sitte og reise seg! Skal på ny røntgen om en mnd tid men nå idag så lå jeg på magen på gulvet mitt med sønnen min på da storesøster kom og hoppet opp og satt seg rett på halebeinet mitt!! Hørte hvordan det knaste og så kom verdens smerte! Brast sammen i gråt, klarte ikke å beherske meg, det gjorde så vondt!! Måtte løpe rett på badet og kaste opp fordi smertene var så store... Så nå ligger jeg musestille på magen i sofaen med varmepute, hoster jeg eller beveger på meg så skriker jeg rett ut for det er helt forjævlig vondt! Venter til kl er 16 så legen får fakset ned resept på noe smertestillende som gubben får hente. Huff og jeg som hadde så vondt fra før da!! Hvilken start på vinterferien!

Anonym poster: 579da1a58e80d9d784e516cc758ca412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Stakkars deg :( Men burde du ikke ta deg en tur til legen siden det knaste slik?

Håper smertene snart blir bedre og at du får hjelp med ungene i et.middag!

Skrevet (endret)

huff, stakkars deg. Det er helt for j..... og det tar evigheter å bli bra. Det er ikke lett å få fikset. Jeg røk det under fødselen med førstemann og har egentlig aldri blitt helt bra. Det er grodd helt skjevt og er lealaust, og det skal ikke mye til før det verker.

ps. Invester i en badering. Den kan være god å sitte på etter hvert!

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Har snakket med legekontoret og de ville ikke gi meg annet enn smertestillende ettersom de vet at jeg har et brudd der fra før og at jeg snart skal på sykehuset for å skjekke hvorfor smertene ikke blir bedre.. Baderingen har vært flittig i bruk her siden oktober så den får vell bare bli i soffaen en stund til. Har det ikke skjedd noen bedring frem til jeg skal på sykehuset så skal jeg høre med legen ang fjerning av halebeinet. Har gått med konstante smerter nå siden oktober og smertene er ikke bare sånn at jeg kjenner det litt men det er ordentlig smertefullt! HI

Anonym poster: 579da1a58e80d9d784e516cc758ca412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...