Gå til innhold

oi, brukt mye penger i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

diverse sminkesaker - 1800

sengetøy - 600

klær til barna - 900

gave til div bursdager - 400

apotekvarer - 250

mat - 1500

 

og jeg er egentlig ganske blakk, men dette var "må-ha" ting..

 

har dere handlet i dag?

 

Anonym poster: 6dab5fe67820a74f807db41d6506de55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, sminke for 1800 kr? Da br du ha fyllt opp lageret for en stund... Var det virkelig "MÅ ha"?

 

Jeg har ikke brukt en krone i dag. Bare vært hjemme med en sutrete baby...

Skrevet

Nei, i dag har jeg vært dårlig rett og slett. Blir kvalm bare av å surfe på nettbutikker, og å komme meg noe sted for å shoppe orker jeg ikke. Venter på at mannen skal komme hjem slik at jeg kan legge meg.

 

Kjenner til de må ha tingene som egentlig ikke er må ha. Sengetøy har du sikkert fra før, sminke er ikke noe man må ha og barna kan sikkert klare seg med de klærne de har en stund til :)

Skrevet

Har kjøpt en flaske Cola, en boks med leverpostei, to bananer og en bukett med tulipaner

 

Anonym poster: f5c262c931901927695e74ec1569d66f

Skrevet

selvfølgelig ikke livsnødvendige ting;) men føles som "må-ha" likevel. sminken varer nok i 4-6 måneder, bortsett fra mascara som må byttes oftere.. sønnen min på fire lekte med sminkepungen min i går og alt av pudder og kremer var tømt! Fader heller! men, min feil da jeg ikke passet på å sette det vekk... sengetøy var vel det som var minst nødvendig men det var så fint:) mariusmønster - elsk!

 

hi

 

Anonym poster: 6dab5fe67820a74f807db41d6506de55

Skrevet

Oj, 1800 kroner tror jeg ikke jeg har brukt til sammen på sminke så langt i livet - og jeg nærmer meg 40... Galskap.

 

Anonym poster: 8bcb1e9121defa38669978f9a5343c69

Skrevet

jeg har veldig sensitiv "problemhud" og kan ikke bruke billig-merker.. Men det blir jo fort såpass uansett når man skal kjøpe nesten alt man trenger fordi en pøbel har vært på ferde;)

 

Anonym poster: 6dab5fe67820a74f807db41d6506de55

Skrevet

Har du sensitiv problemhud er det vel strengt talt unødvendig med sminke i det hele tatt. La huden heller få puste og kjøp deg noen gode kremer i stedet.

 

Jeg synes mennesker er naturlig pene, og det holder som regel massevis med tynn kajal og mascara på de øvre vippene.

 

Anonym poster: 2b76c0f331760b88a5d97b34b263bf18

Skrevet

Har du sensitiv problemhud er det vel strengt talt unødvendig med sminke i det hele tatt. La huden heller få puste og kjøp deg noen gode kremer i stedet.

 

Jeg synes mennesker er naturlig pene, og det holder som regel massevis med tynn kajal og mascara på de øvre vippene.

 

Anonym poster: 2b76c0f331760b88a5d97b34b263bf18

 

kjære deg, du aner jo ikke hvordan jeg ser ut så å si at jeg ikke trenger sminke er jo litt tullete da..

 

Hi

 

Anonym poster: 6dab5fe67820a74f807db41d6506de55

Skrevet

Slutt å gi HI pes fordi hun har kjøpt sminke til 1800kr! Herregud, selv om hun har sensitiv hud så må hun da jammen meg få lov til å sminke seg!!Gee,man skal liksom mene noe om alt her i verden, blir dere ikke lei??

 

Jeg kjenner meg igjen HI, å kjøpe disse "må-ha" tingene(og må man ha de før eller senere,så hvorfor ikke bare kjøpe alt sammen samtidig??)Det er de man "glemmer " å regne med noen ganger,men det er de som stikker av med pengene!:)

 

Anonym poster: e86a186c51516208a132109f24ca743e

Skrevet

Har handlet dagligvarer bare, kjedelig, men men. Du burde heller kjøpe sminke på nettet, myyye billigere, feelunique.com feks.

Skrevet

Har handlet mat for hele uken, inkludert husholdningsartikler, totalt 743 kr:) me like;)

Skrevet

Har handlet mat for hele uken, inkludert husholdningsartikler, totalt 743 kr:) me like;)

 

det var ikke dårlig:) Er du alltid så flink eller var det flaks denne gangen?;-)

 

hi

 

Anonym poster: 6dab5fe67820a74f807db41d6506de55

Skrevet

Må mascara byttes oftere enn hver 4-6 mnd ?

 

Trodde de holdt i minimum 6 mnd jeg. Undrer...

 

Anonym poster: fe88b599999a765cbb691a44c6ea1605

Skrevet

Jeg synes de som regel begynner å lukte vondt etter 3 måneder eller noe rundt der....

 

Hi

 

Anonym poster: 6dab5fe67820a74f807db41d6506de55

Skrevet

Kjøpt renseprodukter og kremer til hud på apoteket til 650,- blomster til 250,- og slik jeg lager bilder på kubbelys til 699,- store englevinger til 99,- seinere blir det litt på nette, må ha baby klæ til minstemann kommer :)

 

Anonym poster: 3ca6f154d699a086c00e9a8d2400e83e

Skrevet

Jeg skjønner godt at du legger penger i sminken, har mye større problemer med å forstå de som kjøper den møkka man får på HM og lignende. Da er man ikke mye interessert i å ta vare på huden sin.

 

Kjenner for øvrig til de der MÅ ha tingene ;)

 

Og i dag har jeg brukt 1300,- ultralyd, og en hundrelapp på lunch, får si at dette er en av de bedre dagene :)

 

Anonym poster: fe62beb12dc4a04abb81518e115db3ea

Skrevet

Har handlet mat for hele uken, inkludert husholdningsartikler, totalt 743 kr:) me like;)

 

Åh, jeg vil kopiere handlelisten din! Bruker altfor mye penger i dagligvarebutikker :(

Skrevet

Brukt 80 kr i dag og det var for buss ;) men rekner med en handletur i morgen blir vell noen hundre der.

Men så mye på sminke?

 

 

Anonym poster: 60134da326ebf6c9587a3cd3b62f1290

Skrevet

Har ikke brukt penger, har vært (er fortsatt) på jobb. Dagtidsjobbing har dobbel effekt, tjener penger + bruker ikke penger :-) Merket i mine to permisjoner at hjemmeværenhet er dobbelt dyrt!

Skrevet

Har handlet mat for hele uken, inkludert husholdningsartikler, totalt 743 kr:) me like;)

 

det var ikke dårlig:) Er du alltid så flink eller var det flaks denne gangen?;-)

 

hi

 

Anonym poster: 6dab5fe67820a74f807db41d6506de55

Var litt heldig, kom over tilbud pluss endel varer som går ut i dag og fikk dermed halv pris. Men bruker ca 1000kr uken på mat, husholdning, snop, brus osv. Men er bare meg og 2 barn da:)

Skrevet

Har handlet mat for hele uken, inkludert husholdningsartikler, totalt 743 kr:) me like;)

 

Åh, jeg vil kopiere handlelisten din! Bruker altfor mye penger i dagligvarebutikker :(

Jeg var litt heldig idag, da jeg kom over tilbud pluss noen varer som går ut på dato i dag og var til halv pris. Normalt bruker jeg ca 1000kr i uken, da er alt inkludert, mat, husholdningsartikler, snop, brus, dopapir osv.

 

Mitt tips er å lage mest mulig fra bunnen av, etter jeg begynte med det har mat budsjettet blitt mindre:) og følg med på tilbud og handle inn og frys det;)

Skrevet

160,. På prix. Mat og en snickers til mor.

Skrevet

Har handlet mat for hele uken, inkludert husholdningsartikler, totalt 743 kr:) me like;)

 

Åh, jeg vil kopiere handlelisten din! Bruker altfor mye penger i dagligvarebutikker :(

Jeg var litt heldig idag, da jeg kom over tilbud pluss noen varer som går ut på dato i dag og var til halv pris. Normalt bruker jeg ca 1000kr i uken, da er alt inkludert, mat, husholdningsartikler, snop, brus, dopapir osv.

 

Mitt tips er å lage mest mulig fra bunnen av, etter jeg begynte med det har mat budsjettet blitt mindre:) og følg med på tilbud og handle inn og frys det;)

 

Takk for tips!

Synes uansett 1000,- pr uke er dritbra jeg da, så jeg MÅ bli flinkere :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...