Gå til innhold

Hvor bor du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor skulle du ønske at du bodde?

Anonym poster: d087c4d184d38785343b9682ab387af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo. Ønsker ikke egentlig å bo noen andre plasser.

Skrevet

Bor akkurat der jeg ønsker å bo :)

Skrevet

Jeg savner så absolutt utsikt til sjøen. Liker ikke helt dette innenlands snødekte landskapet. I starten føltes det litt klaustrofobisk. Litt tettere naboer med barn hadde også vært fint. Så skulle ønske jeg bodde ved kysten og mer sentrumsnært nær skole, men ville fremdeles bodd på bygda.

Skrevet

Akkurat der jeg vil, litt større plass hadde gjort seg men har bodd mye trangere enn dette i mange mange år.

Skrevet

Oslo.Skulle ønske jeg bodde i New York.Helst på Manhatten :)

Skrevet

Bor i Arendal, stort hus, stor tomt, utsikt over havet og kort vei til skole, barnehage og butikk. Helt perfekt :)

Har ikke lyst til å bo noe annet sted jeg.

Anonym poster: 282349180ac370e147f365ff1890a8ea

Skrevet

Gjett en gang..

Og jeg trives her,så jeg tror jeg blir her.

Skrevet

Bor der jeg ønsker å bo. Har flyttet tilbake hit etter å ha bodd flere andre steder, her har jeg vokst opp og familien min er her så det er her jeg vil være :)

Bare synd ikke vennene mine er enige, de fleste har bosatt seg et annet sted :( Heldigvis er det ikke så fryktelig langt unna da, så ser dem sjelden, men mister dem ikke. Eneste jeg savner med å bo i en større by er shoppingen, er lettere å spare penger når man har flere muligheter...

Anonym poster: 6306ee1a57c2fd47ed1719327f300fdd

Skrevet

Oslo! Og ønsker ikke bo i noen annen by, men gjerne ett annet sted i Oslo. Dessverre setter økonomien grenser der, da vi ikke er millionærer :)

Anonym poster: 2136f8e118129d7d826c3732fbf71fcf

Skrevet

Hosle i Bærum, og her er det helt topp:)

Anonym poster: 3be1ed5a02154e520cf3138f8f40a6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...