Gå til innhold

Jeg drømte om mammantilnurket i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hun hadde faktisk klart å kapre Jarles hjerte for de var gift og bodde i et hvitt rekkehus på Grefsen. Og de hadde tvillinger på 10 mnd, en gutt og en jente og en storesøster på 5. Hele drømmen begynte med en frokostsituasjon der barna sitter og spiser og Jarle sitter tankefullt ved siden av. Mammantilnurket derimot er skikkelig stresset og springer rundt for å hente masse dokumenter hun må ha med seg på jobb. Det klikker totalt for henne når hun søler kaffe på den dyre blusen sin. Jarle prøver å snakke til henne men alt går ut det andre øret hennes. Hun skal tross alt ha en viktig presentasjon på jobb i dag og hun irriterer seg over at Jarle ikke klarer å sette seg inn i hennes situasjon!

"Elskede" begynner Jarle forsiktig, "jeg savner havet"

"Og jeg savner palmesus og hvite strender" glefser mammantilnurket tilbake, "jeg hadde gjort alt for en ferie nå men sånn funker ikke livet. Man kan ikke bare rømme fra ansvar og oppgaver. Jeg har tross alt en jobb å skjøtte"

"Kan vi ikke ta en tur med båten neste uke?" foreslår han håpefullt, "Alle fem?da er det vinterferie og greier"

"Neppe" svarer mammantilnurket iskaldt, "da må jeg sitte hjemme og utarbeide nye strategier"

Som dere skjønner så var ikke mammantilnurket særlig samarbeidsvillig i forholdet med Jarle. Og drømmen slutter med at hun kommer hjem fra jobb og finner et brev fra han. Jeg våknet selvfølgelig før jeg fikk lest hva som sto i det men har mine mistanker :(

Anonym poster: e3caa66faf6edeb1aa07b9174787b734

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det er bra du er anonym her, for dette viser jo at du er litt for mye på dib!!! :D

Anonym poster: 02ed2937f47c3c72585a135a47adbc7c

Skrevet

:D Ikke bra, ikke bra.....

Anonym poster: 373ff82c5cfb9f55c2e989d1a6d8ab1b

Skrevet

Haha ja :D jeg har et kjent nick her inne og aldri at jeg hadde signert med det her. Hihi. Skikkelig flaut å drømme om dib og Jarle :D

Anonym poster: eab139e26d976897ea50ba254f2f4dfc

Skrevet

Jeg tok meg nettopp en lur og fortsatte drømmen der du slapp.

"Nei men da drar jeg på tokt uten deg, ditt kjærringspetakkel" brølte Jarle. Nå var hans tålmodighet slutt.

"Værsågod, jeg viker ikke en tomme lengre unna Løkka enn jeg er nå" glefset mammantilnurket tilbake.

Jarle reiste seg fra stolen din i et så rasende tempo at han klarte å ødelegge stolen og få en flis i rompa på størrelse med Finnmark fylke.

Dermed bar det avgårde til legevakta istedet.

Det var toktet sitt det.

Anonym poster: 12098d5b361a8da2234d593adf23e636

Skrevet

Hahaha!

Skrevet

....

Anonym poster: 7aeb2d70186d90adb6b387b5941909ac

Skrevet

Og jeg våknet en natt og var bekymret for februarprinsen.

Anonym poster: a7510994c0b9425a85459c967087e246

Skrevet

Dytt :)

Skrevet

.

Skrevet

Mammaentilnurket gjemmer seg bak anonymknappen og er ganske så ufin til tider. Hun har røpet seg et par ganger, så hun er nok ikke så hyggelig som hun fremstår.

Anonym poster: 308ac9860285b2e780b00eafacf0fde4

Gjest Morn du
Skrevet

Hi hi, dette var en smule spesielt men veldig artig ;) Ja takk til flere slike.

Det jeg har drømt om etter å ha lest her inne, er ånder som har hengt opp dryppende klær til tørk...

Skrevet

Du store min - jeg døøøør av latter!! Hadde jeg vært lenger på vei hadde jeg nok født på stedet ;)

Jeg er ikke hyggelig i det hele tatt - har onde planer om å ta over verden .... bare vent å se .... (og stjele Jarle slik at dere aldri får se ham igjen!!)

Moahahahaha!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...