ms.Pond Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Nå kommer babyparfymene...Seriøst?! Herregud. Hvis ungen min får en Burberry Baby Touch i fødselsgave, så kommer vedkommende som gir den til å få den helt ned i nakken. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.10923751
Plutselig_gravid Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Det var på tide! Dette er et produkt både jeg og barna har savnet..
ms.Pond Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2013 Ikke sant. Hvordan i alle dager har vi klart oss uten?
Gjest Nerdens'mus Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Å lykke og glede. Var det en forsker som antydet at overdreven såpe og parfyme bruk var grunnen til at så mange får allergi. Skjønner ikke hvor denne personen mener vi bruker unødvendig parfyme. At ikke babyer har egen parfyme før nå er jo helt hårreisende
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Wow, slutt på babylukt, gulpelukt og bæsjelukt! Bare spraye en dæsj parfyme, voila! God lukt med en gang
Nitpicker'n Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Wow, slutt på babylukt, gulpelukt og bæsjelukt! Bare spraye en dæsj parfyme, voila! God lukt med en gang Og jeg som så for meg at det var dette det eventuelt luktet av en babyparfyme? En babyparfyme må da vel lukte baby, ellers har det lite for seg. Og lukter den baby, så skal jeg kjøpe det og ta med meg til eldresenteret til gamlemor, og smugspraye rundtom i krokene der, for jeg tror det hadde satt i gang litt produksjon av lykkehormoner hos både hu og vennene hennes. For lukten av baby, det er foryngende og fint det. Senest i går kveld tok jeg meg i å tenke: Mmmm, jeg kommer faktisk til å savne lukten av melkerap på natten... Så finnes det melkerap-lukt på flaske, så sitter det en potensiell kjøper og prokrastinerer her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå