Gå til innhold

Kan luft i magen gi kraftige kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld fikk jeg mye luft i magen, og etter en stund kraftig, smertefulle kynnere. Klarte ikke ligge, stå, sitte. Måtte legge meg i fosterstilling og få sambo til å massere korsryggen min for hadde sterke smerter der å. :(

Idag har jeg vært sengeliggende med kynnere og mensmurringer i magen/korsrygg i tillegg til akutt kvalme. Blir gal. Er 31 uker idag.

Anonym poster: 508c723c884fce88c1cfd384edafea86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så pussig at du skriver det her nå for jeg opplevde akkurat det samme i natt/dag tidlig. Fikk menssmerter i ryggen og steinhard mage samtidig som jeg hadde luftsmerter. Var virkelig ikke godt! Byttet på å ligge i fosterstilling samt oppe å gå litt. Etter et par timer ga det verste seg, men har fortsatt hyppige kynnere.

Anonym poster: 0c3ba4b2f193979a6d33a13871ef37c3

Skrevet

Så pussig at du skriver det her nå for jeg opplevde akkurat det samme i natt/dag tidlig. Fikk menssmerter i ryggen og steinhard mage samtidig som jeg hadde luftsmerter. Var virkelig ikke godt! Byttet på å ligge i fosterstilling samt oppe å gå litt. Etter et par timer ga det verste seg, men har fortsatt hyppige kynnere.

Anonym poster: 0c3ba4b2f193979a6d33a13871ef37c3

Hvor langt på vei er du da?

Skrevet

Ja det har jeg også!

Eller når jeg må skikkelig på do - på den ene eller andre måten.

På det værste er det like ille som riene med nr 1. Det er nesten så jeg tror fødselen er igang av og til.

Jeg er i uke 30 men har hatt det sånn lenge. Og har MYE kynnere ellers også (det hadde jeg forsåvidt sist også). Men ikke så ille som når jeg har luft/må på do denne gangen.

Bare å se positivt på det. Det sies at mye kynnere gir lettere fødsel - og det stemte iallfall med meg sist.

Anonym poster: 77391553deeeb4d3756bb80b7b2df46e

Skrevet

Ja det har jeg også!

Eller når jeg må skikkelig på do - på den ene eller andre måten.

På det værste er det like ille som riene med nr 1. Det er nesten så jeg tror fødselen er igang av og til.

Jeg er i uke 30 men har hatt det sånn lenge. Og har MYE kynnere ellers også (det hadde jeg forsåvidt sist også). Men ikke så ille som når jeg har luft/må på do denne gangen.

Bare å se positivt på det. Det sies at mye kynnere gir lettere fødsel - og det stemte iallfall med meg sist.

Anonym poster: 77391553deeeb4d3756bb80b7b2df46e

Inatt så var det nesten så jeg trodde fødselen var igang, så vondt var det.

Heldigvis har det roet seg nå, har litt murring men det er alt. Sikkert mye som presses på og som gjør seg klart.

Men går med en ekkel følelse at ting kommet til å skje snart. Og det gjør meg nok mer stressa enn hva jeg hadde blitt med bare kynnere.

Men godt det ikke bare er meg som opplever at luftsmerter kan gi kynnere.

Gjør meg litt roligere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...