Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Brie kanskje? jeg lager ovnsbakt kylling m bacon og da skal det være smøreost(hvitløk) inni fileene Anonym poster: 9556bb9525a27bfb4cd096aaeb058ab4
sologsommer Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2013 Kanskje det? For hvis det var smøreost, ville de vel ha skrevet det?
Gjest sussie77 Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 (endret) Første jeg tenkte på var smøre ost av en eller annen slag. For Brie er jo lagret ost. Endret 25. februar 2013 av sussie77
Hønemor30 Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Jeg tenker at det er type kremost, feks tine sine eller snøfrisk etc..Men kan du linke til oppskriften? kanskje lettere se hva som kan passe da
sologsommer Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2013 http://www.vg.no/mat-og-drikke/oppskrift/oppskrift.php?id=3849 Her er oppskriften
<3 2G <3 Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Jeg hadde valgt snøfrisk eller noe i den duren.
Gjest sussie77 Skrevet 25. februar 2013 #9 Skrevet 25. februar 2013 [quote name=1G+1G ' timestamp='1361796910' post='145096424] Jeg hadde valgt snøfrisk eller noe i den duren. Ja det hadde jeg også gjort.
Hønemor30 Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 http://www.vg.no/mat...ift.php?id=3849 Her er oppskriften Ja, jeg hadde valgt en kremost evn snøfrisk.
sologsommer Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2013 Da prøver jeg det. Snøfrisk, er det ikke lam??
<3 2G <3 Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 Da prøver jeg det. Snøfrisk, er det ikke lam?? På bildet ja, men det er en myk smøreost med forskjellige smaker. Ta deg en tur i butikken å se hva de selger, variere litt. Tine har og noen forskjellige typer.
linoleum Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Da prøver jeg det. Snøfrisk, er det ikke lam?? Den kyllingen hørtes god ut! Kanskje jeg skal prøve den til helga... Snøfrisk er vel laget av geitemelk hvis det var det du mente. Den har mild smak da
sologsommer Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2013 Dat var det jeg mente, er ikke så glad i mat der har hatt ull på seg, så da blir det en av Tines varianter. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå