Gå til innhold

Hva må en oppsigelse inneholde? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonym poster: 0db935a79e0dc3571782eb4febfc0eae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OPPSIGELSE

Jeg sier herved opp min stilling i <BEDRIFTENS NAVN> med frist som bestemt i arbeidsmiljølovens § 15-3, slik at min siste arbeidsdag blir <DATO>. <OPPSIGELSESFRIST / FRATREDELSESDATO BEHØVER IKKE NØDVENDIGVIS VÆRE MED>

Jeg takker for hyggelige og utfordrende år i bedriftens tjeneste, og vil prøve å være en god ambassadør for bedriften også i fremtiden. <DETTE AVSNITTET BEHØVER IKKE VÆRE MED HVIS DET FØLES KUNSTIG ELLER UNATURLIG. UANSETT KAN DET FORMULERES ANNERLEDES>

Med vennlig hilsen

<OPPSIGELSEN KAN OVERLEVERES PERSONLIG ELLER SENDES I POSTEN>

http://www.oppsigelse.no/visartikkel.asp?art=243

Skrevet

Takk!

Anonym poster: 0db935a79e0dc3571782eb4febfc0eae

Skrevet

OPPSIGELSE

Jeg sier herved opp min stilling i <BEDRIFTENS NAVN> med frist som bestemt i arbeidsmiljølovens § 15-3, slik at min siste arbeidsdag blir <DATO>. <OPPSIGELSESFRIST / FRATREDELSESDATO BEHØVER IKKE NØDVENDIGVIS VÆRE MED>

Jeg takker for hyggelige og utfordrende år i bedriftens tjeneste, og vil prøve å være en god ambassadør for bedriften også i fremtiden. <DETTE AVSNITTET BEHØVER IKKE VÆRE MED HVIS DET FØLES KUNSTIG ELLER UNATURLIG. UANSETT KAN DET FORMULERES ANNERLEDES>

Med vennlig hilsen

<OPPSIGELSEN KAN OVERLEVERES PERSONLIG ELLER SENDES I POSTEN>

http://www.oppsigels...kel.asp?art=243

For å finne skjemaer og slikt kan denne siden være veldig fin, men personalsjefen på min jobb sluttet å bruke den som fasit på andre områder uten å benytte ekstern kompetanse i tillegg fordi den var mangelfull og noen steder nesten direkte feil.

Anonym poster: 51aaa5d55e7204e1a8d7f34f7449f797

Skrevet

Joda, ville brukt Arbeidstilsynet sin side, den første linken jeg la ut, som info. Den andre var bare for å komme med et eksempel på hvordan den kan formuleres. Linker til siden jeg kopierte den fra bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...