Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Ser ut til at det er mange som har god erfaring med dette! Jeg må snart søke ny jobb da vikariatet mitt går ut, synes det er kjempe vanskelig å skrive gode søknader. Tips noen? Og eventuelt: Hva er den beste søknaden dere har lest? Anonym poster: 922ddc090b675872e99733604161debe
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Ingen? Anonym poster: 922ddc090b675872e99733604161debe
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Google er knallbra på det der. Spør ham. Anonym poster: 67bea7a1c4e82e7a9f9df3f0d175cc28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå