Gå til innhold

Er så sliten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke slik "jeg har sovet dårlig noen netter" sliten. Føler meg sliten på en nesten merkelig måte. Føler for å legge meg å dra dyna langt over hodet. Sove iallfall 1 mnd.

Har vert mye de siste årene med sykdom i familien, og jeg har vel tatt på meg en "beskytter rolle". Har stilt opp og trøstet. Men, har lukket meg mer og mer selv. Snakker sjelden om hvordan jeg har det. Og det har gått helt greit inntil nå.

Gikk lang tid før jeg skjønte at jeg kanskje var på vei til å gå på en "smell". Føles mest av alt som et nederlag, da jeg hele tiden får høre jeg er så sterk. Men, de to siste mnd. har jeg hatt null energi. Bare å komme gjennom dagen på jobb er en utfordring. Anspent i hele kroppen og svimmel. Er ikke typen som går og sykemelder meg. Og åpne meg opp for en lege tror jeg neppe jeg klarer.

Dagens syteinnlegg! Noen som har vert gjennom noe lignende?

Anonym poster: 55e8ae3d4cce090ca903c403de4b9748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har gått på en smell. Jobbet altfor mye en stund i tillegg til andre ting som krevde energi + manglet en haug med vitaminer. Det sa stopp og jeg nærmest kollapset og fikk også depresjon. Jeg måtte roe ned og ta tiden til hjelp. Anbefaler deg en tur til legen. Hva mener du me at du ikke er "typen om går og sykmelder seg"? Det er jo det du kanskje trenger. Det vil jo ikke ordne seg av seg selv om du ikke gjør noe med det. Lykke til.

Anonym poster: 052cb65b605cb204e12bcf97c9d35a47

Skrevet

Ja, jeg har gått på en smell. Jobbet altfor mye en stund i tillegg til andre ting som krevde energi + manglet en haug med vitaminer. Det sa stopp og jeg nærmest kollapset og fikk også depresjon. Jeg måtte roe ned og ta tiden til hjelp. Anbefaler deg en tur til legen. Hva mener du me at du ikke er "typen om går og sykmelder seg"? Det er jo det du kanskje trenger. Det vil jo ikke ordne seg av seg selv om du ikke gjør noe med det. Lykke til.

Anonym poster: 052cb65b605cb204e12bcf97c9d35a47

Takk for svar. Ser vel på det som et nederlag. At jeg ikke klarer/rekker/makter og stille opp for alt og alle.

I vår familie "biter man tennene sammen", for det er alltid de som har det verre. Er det jeg er blitt oppdratt med. Så og si man egentlig ikke har det så bra, er fryktelig tungt synes jeg.

Anonym poster: 55e8ae3d4cce090ca903c403de4b9748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...