Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns det et så vanskelig! Redd for å kle på for mye/ lite! Så det blir nok mest soving inne på baby (nesten 4 mnd) Anonym poster: 3f7912e4ab2648554f3c745d513d0cb4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Ok. Anonym poster: 5efbd19d13837749e0fec269791558a3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Hvis du gjerne vil at ungen skal sove ute kan du jo bare kjenne etter i nakken og på føttene hvert kvarter de første gangene. Ingen barn er like, så det er ikke så lett å komme med fasitsvar. Svett = for mye, kald = for lite. Vil anbefale ull, så gjør det ikke så mye med litt svette. Anonym poster: 0ac04c420c734a5f67036a11a37d2abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå