Gå til innhold

Hva er poenget med hjerte-kliss-smask på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på dere som bare mååå fortelle hele verden hvor fantastisk familien og da spesielt samboer/ektemann er. Er ikke måte på skryt og kjærlighet enkelte lirer av seg.

Viser seg jo gang på gang at de som skryter verst er de som sliter i forholdet.....

Senest i går var det et nygift ektepar som slapp bomben. Hun har horet rundt og funnet "lykken" med en annen gift småbarnsfar.

Hvorfor denne trangen til å fortelle verden at alt er så fantastisk når dette ikke stemmer? Alle rundt vet jo og at det bare er tull, så det blir jo bare teit....

Dagens utblåsning :P

Anonym poster: 9bd3c727e61aee6333e9f2fdf5aa1110

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi noen har behov for å dekke over fasaden :-)

Skrevet

Kjenner til mange slike... En er blant annet min mor og hennes samboer. De sliter voldsomt i deres forhold, mye fyll og bråk. Dagen etter skriver de lange kjærlighetserklæringer til hverandre, med masse hjerter. Kjenner også et annet godt voksent par som også krangler ofte. Dama er en god venn av meg, og forteller mye om forholdet deres til meg. Forholdet har vært nær på å briste flere ganger. De skriver også masse hjerter og fremstår som nyforelskede på facebook.

Fasade, fasade... Dette er forresten "ekstremtilfeller" i mitt syn. Har mange venner i forhold som av og til legger fra seg en hyggelig melding til partneren uten at det trenger å være dekke for noe grusomt. Ikke alle hjerter er krangle-hjerter om man kan si det slik :)

Skrevet

Ja nå snakker jeg om de som hele tiden roper ut hvor fantastisk de har det. Er jo koselig å vise at man elsker hverandre, men det blir så krampaktig i mange tilfleller. Skinner jo så veldig gjennom at det bare er fasade så jeg skjønner ikke poenget.

Anonym poster: 9bd3c727e61aee6333e9f2fdf5aa1110

Skrevet

Men uansett.....Selv om man prøver å dekke over for noe, så synes jeg likvel det er helt tullete med sånne statuser.

Jeg kjenner en som stadig legger ut sånt. Han skriver og hun svarer og liker, veldig kjapt. Så mest sansynlig så sitter de med hver sin lap-top og skriver til hverandre :-D

Skrevet

HI: tror jeg vet hvem du mener, vær forsiktig med hva du legger ut!

Anonym poster: 4cd8693618618c2a3847df9460e241bf

Skrevet

Men uansett.....Selv om man prøver å dekke over for noe, så synes jeg likvel det er helt tullete med sånne statuser.

Jeg kjenner en som stadig legger ut sånt. Han skriver og hun svarer og liker, veldig kjapt. Så mest sansynlig så sitter de med hver sin lap-top og skriver til hverandre :-D

Hehe, har også et sånt par på vennelisten. Jeg selv synes det er så snodig. Lurer på hva vitsen er? :P

Og har mange av de som legger ut en shit load med hjerter hver dag.. Et eksempel er et par som giftet seg etter å ha vært sammen i 9 mnd!! Når jeg treffer på henne ute i den virkelige verden, så har de stort sett nettopp kranglet. På facebook så er de såååå forelska.

Anonym poster: ec1190113e1a43e4f1679d9905a6348a

Skrevet

HI: tror jeg vet hvem du mener, vær forsiktig med hva du legger ut!

Anonym poster: 4cd8693618618c2a3847df9460e241bf

Ikke så usannsynlig det :P De var bare et eksempel.

Anonym poster: 394a64d99eef23f8a378ace8ca8d038d

Gjest sussie77
Skrevet

Ja har også lagt merke til det. Er jo koselig om man legger ut noe en sjelden gang. Men de som stadig er opptatt av å fortelle hele verden at de har det så fantastisk er jo også de som plutselig står som single. Sett det flere ganger.. Må innrømme første gangen at jeg ble overasket.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Skjønner godt hvis mennesker velger å poste positive hendelser, og det ser jeg ingenting galt i. Men å klistre inn på veggen flere ganger om dagen at "Ååå jeg elsker deg såååå høyt kjære gutten min" "Du er den beste i verden" "ååååååå<3<3<3<3".... Det blir litt kvalm for min del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...