Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Jeg begynner å grine HVER gang jeg ser en fødsel på tv, når barnet kommer ut klarer jeg ikke å holde tilbake tårene, det er jo verdens mest rørende hendelse! Anonym poster: df0b2fe47f33d6b4c8f286cc99911985
Jettanicole Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Er akkurat det samme med meg. Er så utrolig rørende å se på.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Jeg og. Men jeg gråt ikke da jeg fødte selv. Følte bare jeg var helt "ødelagt" nedentil... Anonym poster: 377f37ee53c494ed5d785449792fb825
stearin Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Ja, det er vakkert å se fødsler på tv. Jeg gråter også, mest fordi det er så rørende og flott, men også fordi jeg ikke fikk den komplette opplevelsen med min datter som ble født 10 uker før tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå