Gå til innhold

Flere som har det sånn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å grine HVER gang jeg ser en fødsel på tv, når barnet kommer ut klarer jeg ikke å holde tilbake tårene, det er jo verdens mest rørende hendelse!

 

Anonym poster: df0b2fe47f33d6b4c8f286cc99911985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er akkurat det samme med meg. Er så utrolig rørende å se på.

Skrevet

Jeg og. Men jeg gråt ikke da jeg fødte selv. Følte bare jeg var helt "ødelagt" nedentil...

 

Anonym poster: 377f37ee53c494ed5d785449792fb825

Skrevet

Ja, det er vakkert å se fødsler på tv. Jeg gråter også, mest fordi det er så rørende og flott, men også fordi jeg ikke fikk den komplette opplevelsen med min datter som ble født 10 uker før tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...