Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Venninen min har fått kreft igjen, hun blogger om det. Nå har det kommet tilbake, denne gangen ville hun egentlig ikke ta imot behandling igjen. Men valgte og prøve en siste gang. Trist, håper virkelig den faenskapen blir borte for godt nå så hun kan få livet sitt tilbake!! Anonym poster: 57bc4a0707becbb55011b9eab8f320c0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Uff det aldri moro å høre. Har levd med at ei tante av meg har hatt kreft i 7 år. Går i bølgedaler, avhengig av hvor ofte ho må ha behandling. Heldigvis nå inne i en god periode etter stråling. Har og en kamerat som blogger om det, han venter på svar fra stråling. Anonym poster: 4c58f9c7d8fe519751fa031be2c9c43e
Jettanicole Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 uff er utrolig fælt når mennesker som er nærme får det. Ikke noe godt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Nei, dette er 3 gangen. Og hun er bare 22 år. Håper bare hun overlever denne gangen Anonym poster: 7f0f077580900a9d58574832d8f14f3d
Kliko Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Uff kreft er en fæl sykdom! Håper venninna de kjemper det hun klarer og at det går bra til slutt. Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Neverseen? Anonym poster: 7c74a456a02a44b1b454732f6cc9177b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Neverseen? Anonym poster: 7c74a456a02a44b1b454732f6cc9177b jepp Anonym poster: 7f0f077580900a9d58574832d8f14f3d
*Lissi* Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Sender deg en god klem. Kreft er helt forferdelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå