Gå til innhold

Dette er så vondt :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninen min har fått kreft igjen, hun blogger om det. Nå har det kommet tilbake, denne gangen ville hun egentlig ikke ta imot behandling igjen. Men valgte og prøve en siste gang. Trist, håper virkelig den faenskapen blir borte for godt nå så hun kan få livet sitt tilbake!!

 

Anonym poster: 57bc4a0707becbb55011b9eab8f320c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det aldri moro å høre. Har levd med at ei tante av meg har hatt kreft i 7 år. Går i bølgedaler, avhengig av hvor ofte ho må ha behandling. Heldigvis nå inne i en god periode etter stråling.

 

Har og en kamerat som blogger om det, han venter på svar fra stråling.

 

Anonym poster: 4c58f9c7d8fe519751fa031be2c9c43e

Skrevet

uff er utrolig fælt når mennesker som er nærme får det. Ikke noe godt i det hele tatt.

Skrevet

Nei, dette er 3 gangen. Og hun er bare 22 år. Håper bare hun overlever denne gangen :(

 

Anonym poster: 7f0f077580900a9d58574832d8f14f3d

Skrevet

Uff kreft er en fæl sykdom! Håper venninna de kjemper det hun klarer og at det går bra til slutt. Klem til deg!

Skrevet

Neverseen?

 

Anonym poster: 7c74a456a02a44b1b454732f6cc9177b

Skrevet

Neverseen?

 

Anonym poster: 7c74a456a02a44b1b454732f6cc9177b

jepp :(

 

Anonym poster: 7f0f077580900a9d58574832d8f14f3d

Skrevet

Sender deg en god klem. Kreft er helt forferdelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...