Gå til innhold

Våkner til samme tid hver natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 10 mnd og våkner klokka 3 hver natt. Våkner hver time etter dette fram til han får pupp rundt kl 6. Når vi skal opp klokka 7, ja DA skal han sove...

Inatt fant han ut at det var best å være våken fra 3-5...

Sluttet og nattamme for godt og vel en mnd siden.

Noen tips å komme med?:) Prøver å gi han nok mat på dagtid. Spiser faktisk innmaten av 1-2 grovbrødskiver 3 ganger om dagen, ammer til hvert måltid. Pluss middag og frukt/smoothie...

Anonym poster: bd0dfcbb0a9ad3233bb4799dbd36b13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her, for jeg har samme problem! Her våkner baby på 8 mnd kl 5 hver morgen. Sluttet med pupp mellom 22 og 06 for ca 6 uker siden.

Har dessverre ingen råd til deg...

Men hvorfor gir du ikke grøt?

Skrevet

Har samme problem med min jente på 10 måneder! Er ofte våken i 2 timer før hun sovner igjen og det gjør hun kun i vår seng,så etter at hun har vært våken sover hun sammen med oss!

Hun har ikke fått noen tenner enda så lurer på om det kan være noe tenner på gang som plager henne...Sover på eget rom også,og sover der mellom 6-8 timer før hun begynner å tulle...I natt begynte hun kl.00.30 men vanlig er at hun begynner kl.03...

Anonym poster: 9ebd8d5685df5ed52bc220dc08c0301e

Skrevet

Henger meg på her, for jeg har samme problem! Her våkner baby på 8 mnd kl 5 hver morgen. Sluttet med pupp mellom 22 og 06 for ca 6 uker siden.

Har dessverre ingen råd til deg...

Men hvorfor gir du ikke grøt?

Han vil ikke ha grøt. Prøvd alt og ingenting funker. Ikke mme heller...

Skrevet

Har samme problem med min jente på 10 måneder! Er ofte våken i 2 timer før hun sovner igjen og det gjør hun kun i vår seng,så etter at hun har vært våken sover hun sammen med oss!

Hun har ikke fått noen tenner enda så lurer på om det kan være noe tenner på gang som plager henne...Sover på eget rom også,og sover der mellom 6-8 timer før hun begynner å tulle...I natt begynte hun kl.00.30 men vanlig er at hun begynner kl.03...

Anonym poster: 9ebd8d5685df5ed52bc220dc08c0301e

Min sover i senga si ved siden av meg. Har 6 tenner så tror ikke det er det her i allefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...