Gå til innhold

God morgen og velkommen til hverdagen!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er laget for ferie. Ingen tvil om det. Men det er klar himmel og lys, dagen er blitt fire timer lenger og det må da telle for noe - så da går jeg løs på arbeidslivet igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

God morgen :D

Jeg har fått høre at jeg så usedvanlig fresh ut i dag, så dagen startet godt for min del.

Håper overgangen til vanlig hverdag går lettere enn fryktet og at de 4 timene ekstra med sol hjelper på en sliten skrott ^_^

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

God? Nei, tvert i mot!

Skulle vært på jobb og kjørt et heldagskurs, men ligger i stedet i sengen med hva jeg tror enten er et magevirus eller matforgiftning. Kan ikke huske sist jeg var så dårlig.

Skrevet

Ah, lysere dager, fuglekvitter og snart ferie igjen! Kan starte på påskemarsipanen nå ikke sant?

:D

Gjest sug lut
Skrevet

God? Nei, tvert i mot!

Skulle vært på jobb og kjørt et heldagskurs, men ligger i stedet i sengen med hva jeg tror enten er et magevirus eller matforgiftning. Kan ikke huske sist jeg var så dårlig.

Stakkars jævel, det er forferdelig. Som pangstart på bikinisesongoppkjøring er det imidlertid uovertruffent.
Skrevet

Det man er litt i tvil om man bør gjøre en vanlig onsdag morgen, bør unngås i det lengste på mandager etter ferie. På ren impulsen, etter å ha sett for mye grått i speilet, grep jeg tak i første og beste (og eneste) pakke med hårfarge i skapet. For det første fikk jeg hårfarge i øyet, og måtte kjapt hive av meg hansker, noe som resulterte i farge på dusjforheng, hvit genser og babyhånklær. Jeg tror jeg klarte å berge både tekstiler og øyet mitt, men fikk da ideen om å farge øyenbryn også.

Så, kroppslig er jeg frisk og klar for hverdagen, men jeg er nå blitt ginger, litt Annie, uten krøllene...

Noen som kan fortelle meg når rødlig hårfarge vil forsvinne fra øyenbryn, og hvordan man kan få mann, barn og kollegaer til å slutte å le?

Gjest sug lut
Skrevet

Haha, jeg ler også litt, men øyenbryn altså?? De vokser jo ALDRI, så da snakker vi nok skikkelig permanent gulrot! Ellers har jeg en stor svakhet for rødt hår i alle utgaver, så jeg synes bare det høres fint ut (så lenge vi ikke snakker om Kåre Klovn).

Gjest Siklerotte
Skrevet

God morgen, ja (eller ikke morgen nå lenger, men). Jeg drømte faktisk om deg i natt, luten. Jeg fikk ikke sove og lå og tenkte på tråden "hvilket dyr ville du ha ridd" og funderte på hvilket dyr det ville ha vært. Endte opp med sjiraff, forresten, og begynte å tenke på filmmulighetene for "a girl and a giraffe". Uansett, der kommer referansen inn. Seilbåttur med HGVM-gjengen (et program jeg vel å merke ikke har sett, da det ikke har vært tilgjengelig) fra Los Angeles til Miami. Veldig kaldt og ille, masse mat (det er så bra) og masse sang. Vet ikke helt hva jeg gjorde der, da - men jeg var nå der uansett. Samboeren til en venninne var kaptein. Så våknet jeg opp til dette (og siden det ikke er lov å poste bilder her, visstnok, får det bli link): http://bildr.no/view/1401193 - jeg begynner å skjønne hva folk klager på når de sover med meg... Men i natt plaget jeg ingen!

Her er det ikke sol, men jeg er i overraskende godt humør, så det gjør ingenting. Og nå skal jeg på møte og så skal jeg trene. Ferie har jeg uansett ikke hatt, så jeg kan faktisk ikke klage!

Skrevet

Her har det vært full pupp de siste ukene, oppussing, jobbing, mer oppussing og alt for lite søvn. Ferie kan jeg se langt etter, både i fortid og framtid, men jeg har et vagt håp om litt fri når tæla en gang går og gresset titter fram sånn uti juni.

I dag skal jeg holde mitt første personalmøte og er ganske spent. Gruer meg faktisk.

Men nå bruker jeg litt tid for meg selv til å oppdatere meg på hva som har skjedd på krangle og dib den siste måneden :)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Foodie du er tilbake nå som jeg hade slått meg til ro med at en meneskespissende ku. Var den eneste logiske forklaringen på ditt fravær.

Skrevet

Den dagen det evt skjer regner jeg med å få 15 min berømmelse på nyhetene. Eller kanskje det heller blir kua som får det.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

God? Nei, tvert i mot!

Stakkars jævel, det er forferdelig. Som pangstart på bikinisesongoppkjøring er det imidlertid uovertruffent.

Takk for at du snudde det til noe positivt, det trengte jeg i dag! Har hittil fått i meg en liten kjeks og en halv kopp te, så denne bikinisesongen ser lys ut ;)

Skrevet

Jeg er laget for ferie. Ingen tvil om det. Men det er klar himmel og lys, dagen er blitt fire timer lenger og det må da telle for noe - så da går jeg løs på arbeidslivet igjen.

Skrevet

Haha, jeg ler også litt, men øyenbryn altså?? De vokser jo ALDRI, så da snakker vi nok skikkelig permanent gulrot! Ellers har jeg en stor svakhet for rødt hår i alle utgaver, så jeg synes bare det høres fint ut (så lenge vi ikke snakker om Kåre Klovn).

Jeg er helt, helt, helt sikker på at jeg svarte noe slikt som dette tidligere i dag:

"Jeg er også glad i rødt, både gulrot- og Kåre Klovn-nyanser, men ikke all over the place, og det må være litt mer strategisk plassert enn midt i trynet. Og grumpf, vokser ikke øyenbryn? Må jeg gå slik i all evighet, eller i alle fall til gråfargen bryter gjennom igjen? Og skal aldri denne latteren stilne?" (Sånn omtrent)

Mulig jeg brått måtte krysse ut da sjefen overrumplet meg, og at jeg etterpå måtte utføre mine pålagte plikter mens de andre sto og flirte, og at jeg etterpå bare innbilte meg at jeg hadde rukket å poste den... Bedre sent enn aldri, så poster den nå.

Skrevet

Så ikke denne før nå, men det er da vitterligen ferie nå!

Gjest sug lut
Skrevet

Så ikke denne før nå, men det er da vitterligen ferie nå!

Nei for heite helvete, det ER ikke det lenger og jeg er IKKE happy med det.
Skrevet

Bare fire uker til neste ferie da. Da skal jeg til London.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

London sammen med meg?

Regner med vi møttes hos Elisabeth da.

Gleder meg til å treffe de vordende foreldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...