Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Først lærte de at vi gir barna frisk luft. Nå har de fått høre at nordmenn ikke spiser frityrmiddag på pøb, og at menn drar hjem til kone og barn etter jobb, i stedet for å bli sittende på pøb og pimpe øl hele kvelden. I tillegg gir vi barna grønnsaker. Og ikke bare kjeks med appelsinsmak, eller fritert potetmos. Ekte, fæle grønnsaker. Slike som alle barn hater. At vi nordmenn ikke forstår at vi må leve på britisk vis. Det er mye bedre for barna. Anonym poster: 51a104b41fc23ee0b0aa8e81a2d7e3f9
Gjest Julia1984 Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Ja, for britiske barn har jo så sunn livsstil liksom...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Hvor leser du dette? Anonym poster: 11597fc58e3067046d32835872402714
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Så blir neste feil vi gjør at norske jenter ikke får første barna sine når de er 11 år gammel. Anonym poster: 20e8cc9e3ed960b818552b9fdd97bdce
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Det er klart. Vi får barna våre sjokkerende sent. Anonym poster: 51a104b41fc23ee0b0aa8e81a2d7e3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå