Gå til innhold

Britene er sjokkerte igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først lærte de at vi gir barna frisk luft. Nå har de fått høre at nordmenn ikke spiser frityrmiddag på pøb, og at menn drar hjem til kone og barn etter jobb, i stedet for å bli sittende på pøb og pimpe øl hele kvelden. I tillegg gir vi barna grønnsaker. Og ikke bare kjeks med appelsinsmak, eller fritert potetmos. Ekte, fæle grønnsaker. Slike som alle barn hater. At vi nordmenn ikke forstår at vi må leve på britisk vis. Det er mye bedre for barna.

 

Anonym poster: 51a104b41fc23ee0b0aa8e81a2d7e3f9

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Ja, for britiske barn har jo så sunn livsstil liksom...

Skrevet

Hvor leser du dette?

 

Anonym poster: 11597fc58e3067046d32835872402714

Skrevet

Så blir neste feil vi gjør at norske jenter ikke får første barna sine når de er 11 år gammel.

 

Anonym poster: 20e8cc9e3ed960b818552b9fdd97bdce

Skrevet

Det er klart. Vi får barna våre sjokkerende sent.

 

Anonym poster: 51a104b41fc23ee0b0aa8e81a2d7e3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...