Gå til innhold

Brukte tannkosten til eksen (trodde jeg!) til å vaske doet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ er jeg sliten av at typen / eksen skal være utro og lyve til meg. I går og i dag kranglet vi BIG TIME! Jeg ble forbanna pga hans oppførsel og ENDELIG klarte jeg å si i mot han og ikke bare godta alt han har servert meg av løgn og utroskap.

Jeg ble så sinna at jeg tok tannbørsten i do og gnudde den skikkelig i masse æsj som var i do. Dette gjorde jeg fordi jeg var sååå sint og "hevngjerrig".

Fikk dårlig samvittighet, så jeg ringte han å sa at han hva jeg hadde gjort.

Det viser seg at det var sønnen hans på 10 år sin tannbørste og han hadde pusset tennene før han la seg:(((

Ååh, skam på meg!

Anonym poster: b4365e7a47adedd553ab1a615a1b1428

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkeliggift
Skrevet

Ikke annet å si enn at du er utrolig barnslig. Hvem gjør slikt noe da? Hadde forventet det av en 3 åring. Men ikke et voksent menneske.

Du er klar over at gutten faktisk kan bli alvorlig syk ?

Skrevet

Ja, jeg vet - utrolig barnslig:( Er det virkelig farlig, og han kan bli alvorlig syk?

Anonym poster: b4365e7a47adedd553ab1a615a1b1428

Skrevet

Hvis du brukte den til å vaske, tok du vel såpe på?

Skrevet

Hva tror du kan finnes av bakterier i et toalett og hvor tror at Ecoli kommer fra?

Så ja, han kan bli alvorlig syk!

Anonym poster: 677b8242ee1b4e2195bb38d92c814153

Gjest sussie77
Skrevet

Første jeg tenkte på var stakkars gutten... Er kanskje greit å vite sikkert at det er riktig tannbørste du bruker når man først skal gjøre sånt.. Noe som igrunn var barnslig gjort. Skjønner jo at du er sint. Men å gjøre sånt hjelper jo ikke akkurat så mye.

Skrevet

Uansett hvem av dem som hadde brukt den så kan de bli alvorlig syke og faktisk dø!

Anonym poster: 45e26988de40a0d3055ccb4752df327d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...