Gå til innhold

Redd for å bli gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke hva som feiler meg, jeg er livredd for å bli gravid.Jeg er alenemor til en jente. har en jeg har en flørt som jeg har sex med innimellom, men vi er ikke mer enn sexpartnere.

Problemet er at jeg er livredd for å bli gravid igjen. Jeg går på p piller og bruker av og til kondom i tillegg, men jeg klarer ikke slappe av, jeg tenker at jeg er gravid, maks uheldig, p pillen fungerte ikke, kondomet sprakk osv. så jeg blir jo nesten blakk på kjøp av graviditetstester (overdriver litt)

Jeg orker ikke ha det slik vær gang jeg har vært med han, jeg har lyst til å bare nyte dette og være singel og samtidig ha en jeg kan kose litt med, men klarer ikke nyte det pga frykt for å bli gravid, noe som er skjedent pga dette nå. noen som har noen tips til hvordan jeg kan få disse tankene vekk? eller har det litt slik?

Anonym poster: 54754daee1c97a514dc14ebe392182ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du er redd for å bli gravid?

Anonym poster: d660ca756db7fdfe378c77bc825346c8

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du er redd for å bli gravid?

Anonym poster: d660ca756db7fdfe378c77bc825346c8

Fordi jeg ikke vil bli alenemor til barn med 2 fedre. Neste gang jeg skal ha barn skal det være med mannen jeg vil eller har giftet meg med. Jeg vet at det aldri er en garanti, kan skille meg osv, men slik jeg har det nå så vil jeg ha det ene skjønne barnet jeg allerede har alene :)

Skrevet

Nei, du får vel bare leve med det. Har samme greia her, bare at jeg er i et forhold med mannen jeg vil bli gammel med. Det bare passer så intenst dårlig med en til nå. Jeg kjøper graviditetstester billig på nett, så slipper jeg i hvert fall å tenke på dét.

Anonym poster: 7ad4606c6547dcd2f417b04e481ab37f

Skrevet

så lenge du går på pilla og bruker kondom i tillegg så er jo sjansene minimale da. Slapp av og nyt!

Skrevet

Jeg må jo bare lære meg å slappe av og nyte det.

hi

Skrevet

Kan du bytte prevensjonsmiddel? Feks til spiral eller p-stav/sprøyte? Så slipper du å tenke "har jeg husket pillen, tenk hvis den ikke virker" hele tiden.

Jeg har det også sånn, og det ble en helt annen verden når jeg fikk meg p-stav!

(Måtte bytte til kobberspiral fordi jeg ikke tåler hormoner, og det er helt supert det og :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...