Gå til innhold

Fantaserer du noen gang om å drepe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg gjort, mange-mange ganger. Altså ikke sexuelt eller noe slikt. Drømmer ofte at jeg jakter å dreper en spesiell person. Dagdrømmer også mye om det, forberedelsene, jakten, drapet og hvordan jeg skal dekke over det.

Er jeg normal?

Anonym poster: 76c5d4723fbd676fde4695c685ead60f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde du "bare" drømt det om natten så.. Men å dagdrømme om det? Hm.. Er det noen spesielle du har i tankene da, eller bare tilfeldige personer? Høres litt spesielt ut...

Og nei.. Dette er ikke noe jeg har for vane å fantasere om..

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Æh nei det gjør jeg ikke. Vet ikke helt om det er normalt heller? Er du veldig sint på noen?

Skrevet

Ehh sånt drømmer hvertfall aldri jeg selv om det er en bestemt person jeg hater.

Drømmer egentlig aldri om at jeg er voldelig jeg,ettersom jeg ikke er noe voldelig person.

Skrevet

Nei, ikke drepe. Men jeg fantaserer om å hive råtne egg på huset til saksbehandleren på Nav som feilinformerte meg, om det kan samenlignes?

Anonym poster: 5755283ff59407a351df2877043a2542

Skrevet

Har gjort det for første gang nå i det siste. Da det oppsto en situasjon det hvor min datter kunne ha blitt utsatt for noe uhyggelig kriminellt. Har i ettertid av situasjonen tenkt mye på hvordan jeg skulle ha pint mannen til døde om jeg hadde fått tak på han.

Om jeg hadde gjort det i det virkelige liv vet jeg ikke...

Hat kan gjøre mye med en person :/

Skrevet

Ikke til vanlig. Men når jeg hører om overgrep mot barn har jeg veldig lyst til å hevne meg på deres vegne med et mer eller mindre fatalt utfall. Allikevel er ikke dette noe jeg kunne ha gjennomført, med mindre det var mot mitt eget barn. Da tror jeg at jeg hadde vært i stand til det.

Når dette er sagt er det ikke sunne tanker og man bør absolutt ikke dyrke disse. Hvis dette er stadig i tankene dine er det kanskje noen ting du må jobbe med i livet ditt, få bearbeidet eller forandret - det er ikke godt for deg å ha det sånn. Og som sagt ikke sunt.

Skrevet

Hadde du "bare" drømt det om natten så.. Men å dagdrømme om det? Hm.. Er det noen spesielle du har i tankene da, eller bare tilfeldige personer? Høres litt spesielt ut...

Og nei.. Dette er ikke noe jeg har for vane å fantasere om..

Begynte med en mann som misbrukte meg som barn. Etter at jeg begynte i terapi er jeg ikke redd for han lengre, bare veldig sint. Det var da det begynte, men ettersom tiden har gått har jeg begynt å fantasere om folk som irriterer meg og som jeg "rettferdiggjør" inni hode mitt at de trenger å bøte med livet. Fantasiene er også svært brutale..

HI

Skrevet

Nei, jeg har aldri fantasert om å drepe noen, men jeg har heller aldri blitt utsatt for hverken misbruk eller vold selv.

Anonym poster: 4731d474be69cb62bea1244b79fa5d1d

Skrevet

Her har vi neste Breivik ja.

Anonym poster: c9c9cc254b45e945a87f5447ea0f13eb

Skrevet

Her har vi neste Breivik ja.

Nei, det er det ikke ;) En ting er å ha fantasier, men å gjennomføre noe er noe helt annet.

HI

Skrevet

Oisann, nei det gjør jeg ikke.

Får du hjelp til å takle det som har skjedd?

Anonym poster: 97ab0d31e596869919a21ccd44f5d542

Skrevet

Ser det for meg..

Avisene som skriver om at det begynte med at hun snakket om drapsfantasier på nettet men ingen tok det på alvor.

Skrevet

Oisann, nei det gjør jeg ikke.

Får du hjelp til å takle det som har skjedd?

Ja, går som sakt i terapi for dette. Har fortalt terapauten om at jeg har hatt disse tankene, men hun sier bare at dette er en fase. Hun har sakt at det er første gang en kvinne har fortalt at hun har slike fantasier og at det er svært skjeldent.

HI

Skrevet

Har veldig mye slike fantasier jeg også. Folk som har såra meg på en eller annen måte. Da kan jeg se for meg fremgangs måten og drapet i hode. Dette er stort sett dagdrømer, og jeg hadde aldri klart å gjøre det i det virklige liv. I natte drømmene kan godt banke dritten ut av gubben over diverse ting han gjør i drømmene, men ville aldri gjort det heller i virkligheten.

Men jeg er stjernetegnet vær, jeg er hevngjerrig og glemmer aldri en som har gjort meg urett.

Anonym poster: ba5bbb89d6fdade9d5f4c2e6e30f5326

Skrevet

Har veldig mye slike fantasier jeg også. Folk som har såra meg på en eller annen måte. Da kan jeg se for meg fremgangs måten og drapet i hode. Dette er stort sett dagdrømer, og jeg hadde aldri klart å gjøre det i det virklige liv. I natte drømmene kan godt banke dritten ut av gubben over diverse ting han gjør i drømmene, men ville aldri gjort det heller i virkligheten.

Men jeg er stjernetegnet vær, jeg er hevngjerrig og glemmer aldri en som har gjort meg urett.

Sykt å skylde på stjernetegnet da, hehe.

Anonym poster: 63e6be0e1aa8667547c6e9b06c47bff5

Skrevet

Sykt å skylde på stjernetegnet da, hehe.

Anonym poster: 63e6be0e1aa8667547c6e9b06c47bff5

Øøøh, jeg er også vær, mulig jeg er hevngjerrig, men har aldri fantasert om drap...

HI: fint at du får hjelp, da er du i alle fall på riktig vei.

Skrevet

Jeg gjorde det før, men så fikk jeg det bedre med meg selv, og nå har jeg blitt riktig så from. Hehe.

Anonym poster: 1bbafb23055338a4ab02b2c3975cc9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...