Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Er det vanlig? Trodde jeg hadde et ekstra brød i frysern men det var visst tatt. Samboer mener vi kan sende med knekkebrød. Har bare fine, jeg er ikke enig. Vurdere heller og holde barnet hjemme da. Føler ikke knekkebrød er nok mat. Hva tenker dere? Vurderer også og late som jeg glemte lunsjen hjemme og kjøre og kjøpe brød og smøre og levere hva ville dere gjort? Anonym poster: 7ec3edea8091635da5ea7b219cdd82e8
*Miss Flua* Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Her blir all mat i Bhg servert, og et av måltidene er med knekkebrød. Mini elsker det send med knekkebrød du!
prikkete_kjole Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Seriøst? Hva i alle dager er galt med knekkebrød? Send med flere, da, hvis du mener det blir lite mat!
maxim Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Knekkebrød er helt supert, du kan jo legge ved noe annet ved siden av også om du f.eks har en fiskekake eller en pølse eller noe du kan dele i småbiter
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Mine har et knekkebrødmåltid i barnehagen, så det er vel ingen fare å sende med? Anonym poster: c378124e11c51e629fb3d6b10f0b45d3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Kan du ikke bare sende noe i tillegg til knekkebrød da? F.eks hardkokt egg, gulrotstaver, paprika, agurk, oppskåret frukt, nøtter, middagsrester etc. Må ikke ha brød for at det skal være et ordentlig måltid Anonym poster: b6302ad047c994759dc050e3d27a0ae8
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Seriøst? Hva i alle dager er galt med knekkebrød? Send med flere, da, hvis du mener det blir lite mat! ja mente det seriøst ja! Joda jeg forstår jo at jeg kan sende med flere, men vil jo ikke at hn skal være sistemann til og bli ferdig og spise heller. Jeg ser ikke sjøl på knekkebrød som et godt måltid når det er fine knekkebrød. Anonym poster: 0a6d926aacdf9b459643c31eb92459fb
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 Takk for svar da skal jeg lage istand noe ekstra Anonym poster: 0a6d926aacdf9b459643c31eb92459fb
smurfis Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Fine knekkebrød med feks gulost, eller makrell i tomat, leverpostei osv er helt ok en gang i blant altså Send med en frukt og/eller noe grønt så blir det så bra atte:)
TPK Skrevet 24. februar 2013 #10 Skrevet 24. februar 2013 Haha, skal du seriøst ha barnet hjemme fordi du ikke har "bra nok" matpakke??! Knekkebrød er da helt topp mat. Eller hva med middagsrester, omelett?
prikkete_kjole Skrevet 24. februar 2013 #11 Skrevet 24. februar 2013 Seriøst? Hva i alle dager er galt med knekkebrød? Send med flere, da, hvis du mener det blir lite mat! ja mente det seriøst ja! Joda jeg forstår jo at jeg kan sende med flere, men vil jo ikke at hn skal være sistemann til og bli ferdig og spise heller. Jeg ser ikke sjøl på knekkebrød som et godt måltid når det er fine knekkebrød. Anonym poster: 0a6d926aacdf9b459643c31eb92459fb Enig med deg i at fine knekkebrød ikke er så bra! Men generelt er knekkebrød noe av den bedre brødmaten man kan spise. Jeg synes det virker litt spesielt å holde barnet hjemme fra barnehagen fordi du ikke har brødskiver! Du har helt sikkert annen mat som kan sendes med? Frukt, grønnsaker, middagsrester osv? Det er ikke bare brødmat som funker i matpakka. Mange gode forslag over her.
maxim Skrevet 24. februar 2013 #12 Skrevet 24. februar 2013 Og det kan være lurt og pakke knekkebrødene inn i matpapir eller i en blikk boks om du har, pakker du de i vanlig matpakke blir de veldig myke og seige og tar enda lengre tid og få i seg
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #13 Skrevet 24. februar 2013 Ville kjørt på bensinstasjonen/bunnpris og kjøpt et brød. Anonym poster: 798218118e88203cadbfaa196ff0501c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #14 Skrevet 24. februar 2013 Hvis du har mulighet for å kjøre å kjøpe brød, gå hjem og smøre, for å levere det i bhg, etter at du har levert barnet, har du vel mulighet for å levere barnet etter at du har kjøpt brød? Problemet fikset. Anonym poster: 96c1b7db7aff202eebcc38a7160c15f0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #15 Skrevet 24. februar 2013 Knekkebrød er helt ok det altså, mine unger elsker også å få andre ting som et hardkokt egg, fiskekaker e.l. i matboksen. Du kan også putte litt pålegg i boksen og stoppe på butikken når dere skal i barnehagen i morgen og kjøpe med et par grove rundstykker å putte i. Mine barn har også med seg en liten boks med müsli, havrefras e.l. i barnehagen av og til, så heller de melk på når de skal spise i barnehagen. Anonym poster: 80ec790513ed195c1bf90a9257208acf
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #16 Skrevet 24. februar 2013 De har forresten brød på bensinstasjonen, så om du ikke bor såpass øde til at det er evig langt til nærmeste stasjon er det bare å reise å kjøpe et... Anonym poster: 80ec790513ed195c1bf90a9257208acf
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #17 Skrevet 24. februar 2013 For en gangs skyld er det nok greit, men jeg ville nok sagt fra om at det var på grunn av manglende brød. Hadde det vært grove knekkebrød hadde det vært bra, men ikke så bra som grovbrød. Ser ei skriver at: "Men generelt er knekkebrød noe av den bedre brødmaten man kan spise." Det stemmer ikke. Næringstettheten i knekkebrød er ikke i nærheten av det brød har. Anonym poster: d6a5b20663560633391614444725c417
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #18 Skrevet 24. februar 2013 Knekkebrød er ikke det verste Men hvis du kan ha barnet hjemme i stedet for å sende med knekkebrød som mat, da kan du jo også bare levere barnet litt senere i barnehagen, og kjøpe brød før du leverer han/hun Anonym poster: 4dfa28241dfe2cb85c33555d8b74d072
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #19 Skrevet 24. februar 2013 Man skal høre mye før øra ramler av! Anonym poster: baaa0e454c4996ce7aa5845ab1f0c802
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #20 Skrevet 24. februar 2013 Du kan jo lage noen grove vafler? Anonym poster: ef3501129979fa31ff8accd3d1b5d2e7
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #21 Skrevet 24. februar 2013 Gud forby om unger skal spise annet enn grovbrødskiver. Anonym poster: 197b13d69a46790714ac4053b1876d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå