Gå til innhold

Er du amper i trafikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer glatt at jeg kan bli amper når noen kjører mye under fartsgrensen.. Eller ved stygge forbikjøringer osv. Sjelden jeg bruker stygge ord, men i trafikken kan jeg mine gloser jeg også;))

Har skrevet ett blogg innlegg om dette og vil du lese det finner du det her:

http://cassandraen.blogg.no/1361734435_f_rva_i_gir_da.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt lappen et knapt år, så jeg venter litt med å være amper (jeg er nok heller en du er amper på ;))

Skrevet

Jeg var et skikkelig hormontroll i trafikken når jeg var gravid. Kunne nesten se at det freste fra ørene og nesa når jeg møte på idioter.

Nå er jeg litt mer rolig, men det kommer noen stygge gloser, en stygg finger og kanskje et tut.

Jeg er ingen ekspert selv, men jeg hater (andre) idioter.. Haha.

Og jada, jeg vet at jeg driter meg ut, men jeg må jo få det ut, og andre må få vite at de er idioter.

Anonym poster: a52cc5ee702faba60c5882bf230b483d

Skrevet

Ja, er jeg alene kan jeg banne og steike noe helt ufyselig. Jeg irriterer meg over:

Folk som kjører mange km under fartsgrensa, men som speeder på så snart det kommer et forbikjøringsfelt. Veldig typisk mannfolk i 50-60 års alderen.

Folk som skal kjøre ut på forkjørsvei, som aldri kommer seg avgårde. Det kommer luke etter luke, men nei, man kan jo ikke kjøre i tilfelle det kommer en bil!

Folk som ikke blinker!

KVINNFOLK!

Anonym poster: f89b25a7d632c2d8a3f0f2f7910c267f

Skrevet

Nei. Jeg kjører bare her vi bor, der er det bare saktekjøring. Nettopp på grunn av hissige villmannskjørere holder jeg meg unna motorveien.

Jeg kan huske en gang jeg ble redd og dermed sint, da en bilist svingte rett ut i veien der jeg hadde forkjørsrett og jeg måtte bråbremse. Da skulle jeg tute som en jævel, men tok feil av spylevesken og hornet ... ;) Så det ble rene vinduer istedet for at bilisten fikk kjenne på min vrede!

Skrevet

Jeg blir amper når du bruker spørsmålstegn i stedet for punktum i blogginnlegget ditt.

Skrevet

Har hatt lappen et knapt år, så jeg venter litt med å være amper (jeg er nok heller en du er amper på wink.png)

Tror da ikke det ;)) Hihihi :)

Skrevet

Jeg blir amper når du bruker spørsmålstegn i stedet for punktum i blogginnlegget ditt.

Hahaha.. det så jeg ikke. Men da får jeg rette opp i det ;)

Skrevet

Nei. Jeg kjører bare her vi bor, der er det bare saktekjøring. Nettopp på grunn av hissige villmannskjørere holder jeg meg unna motorveien.

Jeg kan huske en gang jeg ble redd og dermed sint, da en bilist svingte rett ut i veien der jeg hadde forkjørsrett og jeg måtte bråbremse. Da skulle jeg tute som en jævel, men tok feil av spylevesken og hornet ... ;) Så det ble rene vinduer istedet for at bilisten fikk kjenne på min vrede!

Hahaha.. syns jeg ser det for meg ;)

Skrevet

Har hatt lappen et knapt år, så jeg venter litt med å være amper (jeg er nok heller en du er amper på wink.png)

Tror da ikke det ;)) Hihihi :)

I så fall er du tilgitt :) Jeg har nok i alle fall irritert hun over her som ble frustrert over folk som venter med å kjøre ut i forkjørsvei til det ikke er en bil i mils omkrets. Sporry!

Gjest Morn du
Skrevet

Blir en smule vred på de som kjører under fartsgrensa over lengre tid. Type 65 i 80 sona. Og de som kjører ikke blinker ut av rundkjøringer og ved filskifte.

Skrevet

Ja, bilen er den eneste plassen passiv-aggressive folk som meg får utløp for alt sinnet sitt. Jeg har blitt mer amper etter mange år i Oslo-trafikken, og jeg elsker når jeg kan bruke hornet på de mange idiotene som virkelig ikke kan kjøre bil. My god, så talentløse alle de andre er.

Det verste er de som alltid kjører under fartsgrensen. Hva er greia? For ikke å snakke om hvor jævla lang tid folk bruker på å kommer seg gjennom krysset når det blir grønt lys! Og ikke få meg i gang om hvor dårlige folk er til å gateparkere. Blir hissig bare jeg tenker på det.

Andre folk – hva er det med dem? Hvorfor kan ikke alle bare være like flinke som meg?

Skrevet

Kommer mange saftige gloser hvis det er noen som bryter høyreregler o.l. Kan tilogmed hende iblandt at jeg gir en finger og tuter som en gal :P

Skrevet

Det som irriterer mest er de som kjører opp i ræva på deg, når du allerede ligger 2-5km over.. Da går det en jævel i meg og jeg legger meg på fartgrensa. Haha.

Det som irriterer enda mer er de som kjører i sneglefart bare fordi at det har kommet en millimeter eller 2 med snø.. De fleste som kjører som en snegle er damer på 40+ med (mannens?) suv-firehjulstrekk... Jauda.

Anonym poster: a52cc5ee702faba60c5882bf230b483d

Skrevet

Hehe.... Jeg er temmelig amper i trafikken, ja, og mannen er stikk motsatt... Jeg bruker en del krefter på å holde meg selv i skinnet når jeg sitter på med ham...

Bare som et eksempel; i dag kjørte vi i 50 km/t i 80-sona ned fra fjellet. I 50! Og gjett om det ble kø, da! Hvorfor??? Litt glatt på kantene, men bart i sporene, hva er greia med å kjøre i 50 da?

Og ja, jeg blir temmelig arg på folk som kjører som "kjerringer". Blinklys, kjøre feil i rundkjøringer osv. Grrrrr!

Anonym poster: ec9798429adce2533cb7cacbf33a9d21

Skrevet

Jeg får høyt blodtrykk av å kjøre bil! Kjenner jeg blir heit i toppen av folk som ikke kommer seg ut på veien, ikke skjønner at de har blinklys, kjører i 70 uansett hva fartsgrensa er, ikke klarer å parkere i gate osv osv osv.

Blir faktisk litt amper av å tenke på det... ;)

Anonym poster: b86bbbef5784a2f06b8f62737c0111dd

Skrevet

Jeg tok lappen i slutten av oktober, så alle trafikkregler er jeg fortsatt god på etter å ha pugget som en gal, er veldig forsiktig av meg egentlig, men nå er jeg snart høygravid i tillegg til nordlending,så skal love deg det kommer noen saftige gloser fra meg når idioter driter i forskjørsregler osv.

Var en søppelbilsjåfør som fikk høre hvor forbanna jeg var og jeg lot ikke hormonene være i sjakk. Jeg skrapa opp sida på bilen pga jeg måtte i grøfta da de kjørte midt i veien på en allerede smal vei. Hadde ikke jeg reagert som jeg gjorde med å kjøre i grøfta kunne det endt i en farlig situasjon, i værste fall en kollisjon. Heldigvis var det flere vitner som kunne forklare at det ikke var min feil og heldigvis gikk det kun litt utover bilen.

Anonym poster: 99aac9163b5bdb3f86f87ba4743e83ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...