Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Jeg har i det siste snakket med gutten min på snart fire om at han bestemmer over kroppen sin, og at ingen skal gjøre noe med den om han ikke vil osv... Men, nå er han blitt helt vill og umulig når vi skal ta morgenstell osv. Når jeg vil vaske ansiktet eller pusse tenner, roper han stopp og sier at han bestemmer at jeg ikke skal røre kroppen hans.. ;-).. huff... må le altså.. men, jeg kjenner jeg strever med å forklare forskjellen... Anonym poster: 9ecaecfd1c020797c3bcc9ba5989e245
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Snakker ikke med ungene om det, har ikke behov for det. Men de har fått beskjed om at om noen viser dem tissen, så skal de ortelle det til meg! Anonym poster: f703f6ac64a283c3635049024138beb4
Kliko Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Uff, den er lei. Men kanskje du kan fortelle han at dette gjelder andre? Ikke mamma ? Blir muligens litt feil, men noe må jo bare gjøres. Jeg selv fikk beskjed av min 4åring her om dagen at jeg ikke måtte se på tissen hans!! Han sto i dusjen og jeg skulle vaske håret hans Ikke lett dette her! Tror nesten det hadde vært litt lettere om det var samme kjønn
Appelsindyret Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Kjempe viktig prat å ta med barna sine! Husker mamma tok den praten med meg og jeg husker jeg ofte tenkte på dette med grenser osv. Jeg tenker nok at det gir seg endel med tanke på det med kveldsstellet. Men det viser jo at du har nådd frem til ham og at han også tenker på grenser og sånt bare gi det litt tid så sorterer han det nok ut etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå